Rimac C_Two jest już gotowy do jazdy
Rimac C_Two to nie jest zwykły hipersamochód, to elektryczny hipersamochód GT. Musi zapewniać niezwykle przyjemne wrażenia podczas jazdy i być szybszy niż większość specjalnie skonstruowanych samochodów wyścigowych na tor. Zawieszenie było kluczem do osiągnięcia tej równowagi.
Po latach testów komputerowych i prób fizycznych Rimac C_Two jest teraz w końcowej fazie dostrajania zawieszenia. Jesteście ciekawi jak wygląda ten proces? Rimac odsłania kulisy swoich testów.
We współpracy z KW Suspension, dynamiczne zawieszenie C_Two było wielokrotnie kalibrowane na niektórych z najbardziej wymagających torów wyścigowych na świecie, a wszystko to w całkowitym bezruchu!
{{ image(34073) }}
Na platformie KW zespół mógł odtworzyć wszystkie dane i pomiary, których doświadczałby C_Two na dowolnej drodze lub torze wyścigowym. Przeprowadzono szereg testów, by samochód spełniał rygorystyczne wymagania elektrycznego hipersamochodu, takie jak rewolucyjne przyspieszenie, precyzja prowadzenia, komfort jazdy na długich dystansach i 550 km zasięgu elektrycznego.
https://www.youtube.com/watch?v=McFqA0bIDNw
Przeczytaj też: Zobacz, jak Rimac dostraja 1914-konne C_Two w tunelu aerodynamicznym
Hipersportowy elektryczny samochód ma mieć 1914 KM, przyspieszać od 0 do 100 km/h w 1,97 sekundy i osiągać prędkość maksymalną 412 km/h. Na jednym ładowaniu ma przejechać 550 kilometrów. Jego ceny maja zaczynać się od około 2 milionów dolarów, a produkcja zostanie ograniczona do 150 sztuk na całym świecie.
Po ostatnim teście prototyp przedseryjny przejdzie kolejną rundę fizycznych testów na torze, aby upewnić się, że zachowanie ze świata wirtualnego można odtworzyć w prawdziwych warunkach.
A już za klika miesięcy powinniśmy zobaczyć Rimac C_Two w całej okazałości.
{{ image(34074) }}
Przeczytaj też: Rimac C_Two wyprzedany, zanim jeszcze trafił do produkcji!
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: