Rezvani Hercules 6×6 – terenowy mocarz będzie miał ponad 1000 KM? Już jutro się okaże
Trzeba przyznać, że marka Rezvani potrafić "robić dobry marketing" wokół swoich samochodów. Entuzjaści terenowej jazdy czekają już z niecierpliwością na "boga wszystkich ciężarówek". Podobno model Hercules 6x6 będzie najmocniejszym sześciokołowym modelem na świecie.
Chociaż to jeszcze nieoficjalne, ale już od dłuższego czasu mówi się, że sześciokołowy model Hercules 6×6 napędzi Hercules „turbo-mocny” silnik 6,2-litrowyeV8 z doładowaniem o mocy 1000 koni mechanicznych i momentem obrotowym rzędu 1180 Nm.
Terenowe dzieło Rezvani będzie zbudowane na podwoziu jeepa Wranglera, a na poniższym filmie zapowiadającym premierę możemy zobaczyć, że niektóre elementy nadowozia wiele czerpią z wyglądu Jeepa Gladiatora. Te ogromne koła i solidne felgi z pewnością poradzą sobie w najtrudniejszych warunkach drogowych.
Z pewnością producent nie będzie oszczędzał na funkcjonalnych, jak i „militarnych” dodatkach. W końcu znany jest z kuloodpornych paneli nadwozia jak i szyb w swoim flagowym, wojskowym modelu Tank.
Rezvani już jutro tj. 10 listopada pokaże w całej okazałości swój mocarny model, producent zapowiada, że już w następnym roku dostarczy samochód do klientów, którzy jeszcze przed premierą go zarezerwowali.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: