Rewolucyjny BikeHUD Adventure
Kolejny kask BikeHUD ma być dowodem na ciągłość prac trwających u tego producenta. W poprzedniej wersji BikeHUD'a można było się dopatrzyć paru mankamentów: plątanina kabli oraz masywny monokl mogły odstarszyć od zakupu. W nowym modelu mają być kamery HD i wyświetlacz przezierny.
O kasku z wyświetlaniem danych – head up display (HUD) pisałyśmy już jakiś czas temu (zapowiedź także tu). Teraz BikeHUD zamienia masywny czarny monokl z ekranem LED na cienki, przezroczysty wyświetlacz TFT, na którym wyświetlane będą informacje potrzebne kierowcy za pomocą technologii światłowodowej. Kask ma mieć opcję zarządzania nim za pomocą aplikacji na smartfonie. Tak samo jak u jego poprzednika, wszystkie systemy i kable odpowiedzialne za różne funkcje będą się całkowicie mieścić w obudowie.
BikeHUD Adventure
Oparty na systemie Android 5, z własnym zasilaniem, ma być całkowicie zarządzany z poziomu smartfona, nie wymagając przy tym instalacji jakichkolwiek dodatków przy motocyklu. Zamontowana nawigacja na bieżąco ma wydawać komendy, informować o niebezpieczeństwach, a na ekranie będą również wyświetlane dane dotyczące połączeń telefonicznych. Ten zestaw usług kosztuje 485 dolarów, czyli około 1630 złotych.
BikeHUD Adventure Plus
Zestaw nieco rozszerzony wymaga zainstalowania dodatkowego oprogramowania BikeHUD oraz opiera się na GPS. Aktualizacja prędkości odbywa się 100 razy na sekundę, a dzięki czujnikom kontrolującym pracę motocykla kierowca będzie miał dostęp do takich informacji jak aktualny bieg, czas przejazdu czy inne wskaźniki. Cena tego zestawu to 879 dolarów, czyli ok. 2955 złotych.
BikeHUD Adventure Vision
Najbardziej rozbudowany zestaw łączy w sobie cechy pozostałych dwóch systemów oraz kamer HD, dzięki którym kierowca ma dostęp do obrazu naokoło pojazdu, nie spuszczając wzroku z drogi. Kamery nie pobierają energii bezpośrednio z motocykla, więc nie wymagają podłączania ich przy każdej jeździe. Każda z kamer rejestruje otoczenie w zakresie 170 stopni i na bieżąco koryguje obraz za pomocą stabilizatora. Najbogatsza wersja ma kosztować 1481 dolarów, czyli ok. 4976 złotych.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: