Retro lusterka w samochodzie?
Sposób na reklamę samochodową to nie tylko wciśnięta za szybę lub wycieraczkę ulotka. We Francji potrafią być bardziej kreatywni. Co sądzicie o retro lusterkach samochodowych?
Oryginalny sposób na reklamę, ale i ciekawy gadżet w samochodzie. |
fot. Paper Plane |
Jak zareklamować firmę zajmującą się oprawą obrazów? Łatwe – stworzyć ulotki. Jak jednak zrobić to używając jako nośników reklamy samochodów i dotrzeć do ich kierowców? Również łatwe – wsadzić ulotki za wycieraczki lub umocować je przy drzwiach kierowców.
Francuska firma L’Eclat du Cadre przy współpracy z jedną z interaktywnych agencji reklamowych wpadła jednak na inny, doskonały naszym zdaniem pomysł.
Udowadniając, że oprawić można wszystko, firma przyczepiała na lusterka samochodowe, oprawione zdjęcia bogato zdobionych lusterek barokowych. Przyczepione na gumkę lusterka naprawdę odbijały to, co się działo za samochodem, a przy okazji wyglądały bardzo efektownie. Niski budżet i doskonały pomysł – oto przyczynek do sukcesu.
Czy pomysł zwariowanych grafików można by było przenieść na ulice i elektrycznie sterowane czy ogrzewane lusterka zdobić w piękne ramy?
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: