
Restomod Maserati Shamal może stać się rzeczywistością
Pamiętacie Maserati Shamal? W porządku, może nie pamiętacie, ale Maserati z pewnością o nim nie zapomniało.
Maserati zapowiedziało zbudowanie zmodyfikowanej wersji Shamala.
Wszystko, co mamy to kilka renderingów opublikowanych na Instagramie, ale Maserati uchyliło rąbka tajemnicy w swoim poście. Firma nazywa ten projekt „Rekall”.
Jeśli Maserati sobie z nim poradzi, otrzymamy Shamala science fiction, pełnego nowoczesnych udogodnień technologicznych i epickiego designu w stylu retro.
Przeczytaj też: Cudny koncept Maserati Quattroporte Ermenegildo Zegna
Krótka lekcja historii. Shamal to niezwykle rzadkie Maserati, które było sprzedawane od wczesnych do połowy lat 90-tych. Został zaprojektowany częściowo przez Marcello Gandiniego, słynnego włoskiego projektanta samochodów, który ma w swoim CV Miurę, Countacha i wiele innych znanych projektów. Moc Shamala pochodziła z 3,2-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem.
Przeczytaj też: Historia marki Maserati
Te wizualizacje przedstawiają głęboko zmienionego Shamala. I chociaż pozostawiono pudełkowate i ostre krawędzie, wiele elementów samochodu zostało poprawionych. Zmiany najbardziej widoczne są w środku, gdzie Maserati pokazuje całkowicie cyfrowy zestaw wskaźników i kilka przestronnych foteli.
Chciałybyśmy zobaczyć, jak Maserati zmieni ten projekt w rzeczywistość, więc jeśli jesteś kimś, kto kupiłby zmodyfikowanego Shamala, powiedz to teraz. Bo, jak zaznaczyło Maserati, bez wyraźnego zainteresowania potencjalnych klientów projekt pozostanie tylko projektem.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: