
Renault wstrzymuje produkcję elektrycznego Megane. Wszystko z powodu braku półprzewodników
Renault wstrzymuje produkcję elektrycznego Megane E-TECH we Francji. Według doniesień francuskich mediów, produkcja w zakładzie w Douai została wstrzymana z powodu braku półprzewodników i części z Ukrainy.
Renault wstrzymuje produkcję elektrycznego Megane E-TECH we Francji. Według doniesień francuskich mediów, produkcja w zakładzie w Douai na razie zostanie zawieszona do 25 kwietnia. Wszystko z powodu braku półprzewodników i części z Ukrainy.
Jeszcze przed zatrzymaniem produkcji niektórzy importerzy Renault, między innymi w Niemczech, gdzie francuski producent planował sprzedać 10 000 egzemplarzy Megane E-TECH, wstrzymali zamówienia na elektryka oraz hybrydy plug-in.
Pierwsze egzemplarze Megane E-TECH Electric, które już zostały wyprodukowane, zgodnie z planem mają zostać przekazane klientom we Francji w maju. Jednak dostawy nowych egzemplarzy elektryka zostaną opóźnione ze względu na zatrzymanie produkcji.
Renault nie jest jedynym producentem samochodów, który jest zmuszony opóźnić wprowadzenie na rynek nowego modelu z powodu brakujących części. Volkswagen był zmuszony opóźnić premierę elektrycznego ID.5.
Renault Megane E-TECH Electric – elektryczny crossover
Najnowsza odsłona Renault Megane jest zupełnie inna niż jej poprzedniczki. Samochód odróżnia nie tylko rodzaj nadwozia, ale także napęd.

Sercem elektrycznego Renault Mégane jest silnik elektryczny o mocy 130 lub 217 KM. Mocniejszy wariant ma osiągać „setkę” w 7,4 sekundy. Do wyboru są też różne pojemności akumulatorów - 40 kWh i 60 kWh. Mniejszy zapewni maksymalny zasięg 300 kilometrów, a większy nawet 470 kilometrów.
Chętni na zakup elektrycznego crossovera muszą liczyć się z wydatkiem minimum 154 390 złotych.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: