Renault Twizy na polskim rynku
Renault Twizy jest już dostępne w salonach Renault w Polsce, w wyższej wersji Life 80 (z silnikiem elektrycznym o mocy 13kW/ 17KM) w cenie 33 900 zł.
Już od pierwszych szkiców model ten był zaplanowany jako nowoczesny pojazd dla dwóch osób (TWIN), intuicyjny i prosty w użyciu (EASY). Twizy od początku było projektowane jako w 100% elektryczny indywidualny środek transportu. Wszystkie duże miasta są zatłoczone: Twizy jest tym środkiem transportu, który jest w stanie temu zaradzić.
Renault proponuje każdemu użytkownikowi możliwość dodatkowego spersonalizowania swojego Twizy. W ofercie dostępne będą specjalne zestawy naklejek. Oprócz wyboru wersji wykończenia, możliwe będzie również zaprojektowanie swojego własnego Twizy i jego skonfigurowanie według własnych upodobań.
Twizy to również oferta akcesoriów – zestaw audio/głośnomówiący, wyjmowana 50-litrowa torba na zakupy, fartuch zwiększający komfort cieplny, radar cofania, alarm.
Odjazdowe Renault Twizy |
fot. Renault
|
W rzeczywistych warunkach eksploatacji, stosując zasady ekojazdy, pojazd będzie mógł przejechać ok. 80 km (55 km w trudnych warunkach, np. w przypadku wielokrotnego silnego przyspieszania). Wbudowany kabel do ładowania o długości 3 m, kompatybilny z gniazdami domowymi 230 V, umożliwia pełne naładowanie akumulatora w ciągu 3,5 godziny.
Oferta wynajmu baterii pozwala na obniżenie ceny sprzedaży samochodu, gdyż akumulator jest istotnym elementem wpływającym na koszty produkcji auta.
Przy przebiegu rocznym 7 500 km w ciągu 36 miesięcy, miesięczny koszt najmu akumulatora w RCI Leasing Polska Sp. z o.o. wynosi 249 złotych. Oferta najmu obejmuje także większe przebiegi roczne (10 000 12 500, 15 000 km) oraz okresy 12 lub 24 miesiące. Opłaty miesięczne zawierają Assistance.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Zupełnie nieopłacalny środek transportu biorąc pod uwagę koszt wynajmu akumulatorów. Dodatkowo mały zasięg wariant optymistyczny katalogowy 100km, realny katalogowy 85km. Zimą po włączeniu elektrycznej nagrzewnicy do nadmuchu szyby, ogrzania wnętrza (szklane drzwi to jest to na nasz klimat), wycieraczek, świateł, doliczając spadek pojemności akumulatorów na mrozie zasięg wyniesie 30km?
Jeśli elektryczne auto, to tylko Tesla!