Renault Twizy na polskim rynku
Renault Twizy jest już dostępne w salonach Renault w Polsce, w wyższej wersji Life 80 (z silnikiem elektrycznym o mocy 13kW/ 17KM) w cenie 33 900 zł.
Już od pierwszych szkiców model ten był zaplanowany jako nowoczesny pojazd dla dwóch osób (TWIN), intuicyjny i prosty w użyciu (EASY). Twizy od początku było projektowane jako w 100% elektryczny indywidualny środek transportu. Wszystkie duże miasta są zatłoczone: Twizy jest tym środkiem transportu, który jest w stanie temu zaradzić.
Renault proponuje każdemu użytkownikowi możliwość dodatkowego spersonalizowania swojego Twizy. W ofercie dostępne będą specjalne zestawy naklejek. Oprócz wyboru wersji wykończenia, możliwe będzie również zaprojektowanie swojego własnego Twizy i jego skonfigurowanie według własnych upodobań.
Twizy to również oferta akcesoriów – zestaw audio/głośnomówiący, wyjmowana 50-litrowa torba na zakupy, fartuch zwiększający komfort cieplny, radar cofania, alarm.
Odjazdowe Renault Twizy |
![]() |
fot. Renault
|
W rzeczywistych warunkach eksploatacji, stosując zasady ekojazdy, pojazd będzie mógł przejechać ok. 80 km (55 km w trudnych warunkach, np. w przypadku wielokrotnego silnego przyspieszania). Wbudowany kabel do ładowania o długości 3 m, kompatybilny z gniazdami domowymi 230 V, umożliwia pełne naładowanie akumulatora w ciągu 3,5 godziny.
Oferta wynajmu baterii pozwala na obniżenie ceny sprzedaży samochodu, gdyż akumulator jest istotnym elementem wpływającym na koszty produkcji auta.
Przy przebiegu rocznym 7 500 km w ciągu 36 miesięcy, miesięczny koszt najmu akumulatora w RCI Leasing Polska Sp. z o.o. wynosi 249 złotych. Oferta najmu obejmuje także większe przebiegi roczne (10 000 12 500, 15 000 km) oraz okresy 12 lub 24 miesiące. Opłaty miesięczne zawierają Assistance.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Zupełnie nieopłacalny środek transportu biorąc pod uwagę koszt wynajmu akumulatorów. Dodatkowo mały zasięg wariant optymistyczny katalogowy 100km, realny katalogowy 85km. Zimą po włączeniu elektrycznej nagrzewnicy do nadmuchu szyby, ogrzania wnętrza (szklane drzwi to jest to na nasz klimat), wycieraczek, świateł, doliczając spadek pojemności akumulatorów na mrozie zasięg wyniesie 30km?
Jeśli elektryczne auto, to tylko Tesla!