Renault najszybsze w Monaco
Tym razem to nie Nico Rosberg z zespołu Williams był najlepszym kierowcą sesji treningowej. Po raz pierwszy od początku sezonu były mistrz świata Fernando Alonso uzyskał najlepszy czas w trakcie przygotowań do GP Monaco.
Widok na Circuit de Monaco |
fot. Brawn GP
|
Podczas sobotniego treningu najlepszy czas uzyskał kierowca Renault Fernando Alonso. Było to jednocześnie najszybsze okrążenie Circuit de Monaco we wszystkich trzech sesjach treningowych. Wśród najlepszych zawodników znaleźli się oczywiście Jenson Button i Rubens Barrichello z zespołu Brawn GP.
W pierwszej dziesiątce zmieścili się także zawodnicy Ferrari i McLaren Mercedes. Niestety, zabrakło między nimi kierowców BMW Sauber.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
7 |
|
Renault |
1:15,164 |
– |
24 |
2 |
22 |
|
Brawn GP |
1:15,233 |
0.069 |
29 |
3 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:15,278 |
0.114 |
24 |
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:15,286 |
0.122 |
26 |
5 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:15,293 |
0,129 |
23 |
6 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:15,382 |
0,218 |
25 |
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:15,389 |
0,225 |
23 |
8 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:15,722 |
0,558 |
23 |
9 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:15,758 |
0,594 |
23 |
10 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:15,985 |
0,821 |
24 |
11 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:16,103 |
0,939 |
22 |
12 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:16,228 |
1,064 |
20 |
13 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:16,301 |
1,137 |
23 |
14 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:16,317 |
1,153 |
29 |
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:16,382 |
1,218 |
27 |
16 |
12 |
|
|
1:16,432 |
1,268 |
22 |
17 |
10 |
|
|
1:16,527 |
1,363 |
29 |
18 |
5 |
|
|
1:16,599 |
1,435 |
26 |
19 |
6 |
Nick Heidfeld |
|
1:16,661 |
1,497 |
22 |
20 |
9 |
|
Toyota |
1:16,810 |
1,646 |
26 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: