Renault najszybsze w Monaco
Tym razem to nie Nico Rosberg z zespołu Williams był najlepszym kierowcą sesji treningowej. Po raz pierwszy od początku sezonu były mistrz świata Fernando Alonso uzyskał najlepszy czas w trakcie przygotowań do GP Monaco.
Widok na Circuit de Monaco |
![]() |
fot. Brawn GP
|
Podczas sobotniego treningu najlepszy czas uzyskał kierowca Renault Fernando Alonso. Było to jednocześnie najszybsze okrążenie Circuit de Monaco we wszystkich trzech sesjach treningowych. Wśród najlepszych zawodników znaleźli się oczywiście Jenson Button i Rubens Barrichello z zespołu Brawn GP.
W pierwszej dziesiątce zmieścili się także zawodnicy Ferrari i McLaren Mercedes. Niestety, zabrakło między nimi kierowców BMW Sauber.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
7 |
|
Renault |
1:15,164 |
– |
24 |
2 |
22 |
|
Brawn GP |
1:15,233 |
0.069 |
29 |
3 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:15,278 |
0.114 |
24 |
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:15,286 |
0.122 |
26 |
5 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:15,293 |
0,129 |
23 |
6 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:15,382 |
0,218 |
25 |
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:15,389 |
0,225 |
23 |
8 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:15,722 |
0,558 |
23 |
9 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:15,758 |
0,594 |
23 |
10 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:15,985 |
0,821 |
24 |
11 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:16,103 |
0,939 |
22 |
12 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:16,228 |
1,064 |
20 |
13 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:16,301 |
1,137 |
23 |
14 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:16,317 |
1,153 |
29 |
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:16,382 |
1,218 |
27 |
16 |
12 |
|
|
1:16,432 |
1,268 |
22 |
17 |
10 |
|
|
1:16,527 |
1,363 |
29 |
18 |
5 |
|
|
1:16,599 |
1,435 |
26 |
19 |
6 |
Nick Heidfeld |
|
1:16,661 |
1,497 |
22 |
20 |
9 |
|
Toyota |
1:16,810 |
1,646 |
26 |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: