Renault najszybsze w Monaco
Tym razem to nie Nico Rosberg z zespołu Williams był najlepszym kierowcą sesji treningowej. Po raz pierwszy od początku sezonu były mistrz świata Fernando Alonso uzyskał najlepszy czas w trakcie przygotowań do GP Monaco.
Widok na Circuit de Monaco |
![]() |
fot. Brawn GP
|
Podczas sobotniego treningu najlepszy czas uzyskał kierowca Renault Fernando Alonso. Było to jednocześnie najszybsze okrążenie Circuit de Monaco we wszystkich trzech sesjach treningowych. Wśród najlepszych zawodników znaleźli się oczywiście Jenson Button i Rubens Barrichello z zespołu Brawn GP.
W pierwszej dziesiątce zmieścili się także zawodnicy Ferrari i McLaren Mercedes. Niestety, zabrakło między nimi kierowców BMW Sauber.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
7 |
|
Renault |
1:15,164 |
– |
24 |
2 |
22 |
|
Brawn GP |
1:15,233 |
0.069 |
29 |
3 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:15,278 |
0.114 |
24 |
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:15,286 |
0.122 |
26 |
5 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:15,293 |
0,129 |
23 |
6 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:15,382 |
0,218 |
25 |
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:15,389 |
0,225 |
23 |
8 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:15,722 |
0,558 |
23 |
9 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:15,758 |
0,594 |
23 |
10 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:15,985 |
0,821 |
24 |
11 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:16,103 |
0,939 |
22 |
12 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:16,228 |
1,064 |
20 |
13 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:16,301 |
1,137 |
23 |
14 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:16,317 |
1,153 |
29 |
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:16,382 |
1,218 |
27 |
16 |
12 |
|
|
1:16,432 |
1,268 |
22 |
17 |
10 |
|
|
1:16,527 |
1,363 |
29 |
18 |
5 |
|
|
1:16,599 |
1,435 |
26 |
19 |
6 |
Nick Heidfeld |
|
1:16,661 |
1,497 |
22 |
20 |
9 |
|
Toyota |
1:16,810 |
1,646 |
26 |
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: