
Renault Megane E-TECH Electric – cena w Polsce. Tanio nie jest
Najnowsza odsłona Renault Megane jest zupełnie inna niż jej poprzedniczki. Samochód Odróżnia nie tylko rodzaj nadwozia, ale także napęd. Ile trzeba zapłacić za Renault Megane E-Tech w wersji elektrycznej?
Zaprezentowane podczas targów IAA Mobility w Monachium nowe Renault Megane E-Tech to elektryczny crossover.

Sercem elektrycznego Renault Mégane jest silnik elektryczny o mocy 130 lub 217 KM. Mocniejszy wariant ma osiągać „setkę” w 7,4 sekundy. Do wyboru są też różne pojemności akumulatorów - 40 kWh i 60 kWh. Mniejszy zapewni maksymalny zasięg 300 kilometrów, a większy nawet 470 kilometrów. Renault chwali się 8-letnią gwarancją na baterie – jeśli ich maksymalna pojemność spadnie o więcej niż 30%, będzie można liczyć na darmową wymianę.
Renault Megane E-TECH Electric – cena w Polsce
Samochody elektryczne nie są tanie, a cennik Renault Megane E-TECH Electric tylko potwierdza tę tezę. Chętni na zakup elektrycznego crossovera muszą liczyć się z kwotą minimum 154 390 złotych.
Renault Megane E-TECH Electric - ceny minimalne wersji napędowych:
- 40 kWh 130 KM - od 154 390 złotych
- 60 kWh 220 KM - od 176 390 złotych
Renault Megane E-TECH Electric - ceny wersji wyposażenia:
- Equilibre - od 154 390 złotych
- Techno - od 167 390 złotych
- Iconic - od 202 390 złotych

Przyjmowanie zamówień na nowe, elektryczne Renault Megane E-TECH rozpocznie się w lutym 2022 roku. Do tego czasu powinniśmy poznać oficjalną polską specyfikację i szczegóły dotyczące różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: