
Renault Megane E-TECH Electric – cena w Polsce. Tanio nie jest
Najnowsza odsłona Renault Megane jest zupełnie inna niż jej poprzedniczki. Samochód Odróżnia nie tylko rodzaj nadwozia, ale także napęd. Ile trzeba zapłacić za Renault Megane E-Tech w wersji elektrycznej?
Zaprezentowane podczas targów IAA Mobility w Monachium nowe Renault Megane E-Tech to elektryczny crossover.

Sercem elektrycznego Renault Mégane jest silnik elektryczny o mocy 130 lub 217 KM. Mocniejszy wariant ma osiągać „setkę” w 7,4 sekundy. Do wyboru są też różne pojemności akumulatorów - 40 kWh i 60 kWh. Mniejszy zapewni maksymalny zasięg 300 kilometrów, a większy nawet 470 kilometrów. Renault chwali się 8-letnią gwarancją na baterie – jeśli ich maksymalna pojemność spadnie o więcej niż 30%, będzie można liczyć na darmową wymianę.
Renault Megane E-TECH Electric – cena w Polsce
Samochody elektryczne nie są tanie, a cennik Renault Megane E-TECH Electric tylko potwierdza tę tezę. Chętni na zakup elektrycznego crossovera muszą liczyć się z kwotą minimum 154 390 złotych.
Renault Megane E-TECH Electric - ceny minimalne wersji napędowych:
- 40 kWh 130 KM - od 154 390 złotych
- 60 kWh 220 KM - od 176 390 złotych
Renault Megane E-TECH Electric - ceny wersji wyposażenia:
- Equilibre - od 154 390 złotych
- Techno - od 167 390 złotych
- Iconic - od 202 390 złotych

Przyjmowanie zamówień na nowe, elektryczne Renault Megane E-TECH rozpocznie się w lutym 2022 roku. Do tego czasu powinniśmy poznać oficjalną polską specyfikację i szczegóły dotyczące różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: