Renault Kadjar – nowy crossover chce zawojować social media
Renault kontynuuje ofensywę na rynku crossoverów i wprowadza model Kadjar - swój pierwszy crossover w segmencie C. Nowy model będzie można zobaczyć jeszcze przed jego oficjalną prezentacją dzięki kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.
Nazwa KADJAR powstała z połączenia KAD i JAR. KAD pochodzi bezpośrednio od terminu „quad” – samochodu z napędem na cztery koła, do jazdy poza drogami utwardzonymi, natomiast JAR odwołuje się zarazem do pojęć „agile” (zwinny, zwrotny) i „jaillir” (pojawić się błyskawicznie). Brzmienie i pisownia nazwy KADJAR mają egzotyczne zabarwienie i stanowią zaproszenie do przygody i odkrywania nowych horyzontów. KADJAR w naturalny sposób wpisuje się w świat crossoverów marki Renault, obok modeli Captur i Koleos.
#KADJAR to też kampania promująca świat Renault KADJAR w sieciach społecznościowych. Od 26 stycznia 2015 roku marka Renault będzie aktywnie działać w sieciach społecznościowych, proponując internautom odkrycie świata modelu KADJAR. Codziennie będą pojawiały się nowe, oryginalne zdjęcia i filmy wideo w oczekiwaniu na oficjalną prezentację Renault KADJAR w dniu 2 lutego 2015 roku.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: