Renault Kadjar – nowy crossover chce zawojować social media
Renault kontynuuje ofensywę na rynku crossoverów i wprowadza model Kadjar - swój pierwszy crossover w segmencie C. Nowy model będzie można zobaczyć jeszcze przed jego oficjalną prezentacją dzięki kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.
Nazwa KADJAR powstała z połączenia KAD i JAR. KAD pochodzi bezpośrednio od terminu „quad” – samochodu z napędem na cztery koła, do jazdy poza drogami utwardzonymi, natomiast JAR odwołuje się zarazem do pojęć „agile” (zwinny, zwrotny) i „jaillir” (pojawić się błyskawicznie). Brzmienie i pisownia nazwy KADJAR mają egzotyczne zabarwienie i stanowią zaproszenie do przygody i odkrywania nowych horyzontów. KADJAR w naturalny sposób wpisuje się w świat crossoverów marki Renault, obok modeli Captur i Koleos.
#KADJAR to też kampania promująca świat Renault KADJAR w sieciach społecznościowych. Od 26 stycznia 2015 roku marka Renault będzie aktywnie działać w sieciach społecznościowych, proponując internautom odkrycie świata modelu KADJAR. Codziennie będą pojawiały się nowe, oryginalne zdjęcia i filmy wideo w oczekiwaniu na oficjalną prezentację Renault KADJAR w dniu 2 lutego 2015 roku.
Najnowsze
-
Ford Ranger – idealny wóz strażacki
Ford Ranger to wszechstronny pickup, którego szeroka gama silników zapewnia wyjątkową ładowność i zdolność do holowania ciężkich przyczep. Najnowsza odsłona tego modelu sprawdza się również w roli samochodu straży pożarnej. -
2-milionowy Mercedes trafi do Polski. Jest to elektryczny SUV
-
Najbardziej srebrna Honda Civic na 25 lecie hybryd w Europie
-
Ferrari i Iveco kolejny raz łączą siły w Formule 1
-
Odświeżone Porsche 911 Carrera T zostało zaprezentowane. Ma być jeszcze lepsze niż jego poprzednik
Zostaw komentarz: