Renault Captur, crossover z duszą vana
Renault prezentuje Captur, swój pierwszy miejski crossover. Po wprowadzeniu Nowego Clio, Renault kontynuuje swoją ofensywę, zapoczątkowaną przez Laurensa Van den Ackera.
Renault Captur to kompaktowy crossover o praktycznym przeznaczeniu. Design i kształty Renault Captur zostały zainspirowane samochodem koncepcyjnym Captur, po którym nowy crossover odziedziczył styl i nazwę. Kształt nowego crossovera Renault zyskuje na dynamice dzięki wysuniętej do przodu i pochylonej przedniej szybie. Model ma kompaktowe wymiary i zwiększony prześwit, duże koła i osłony dolnej części nadwozia.
![]() |
fot. Renault
|
Renault Captur oferuje liczne możliwości personalizacji i zwraca uwagę dwukolorowym nadwoziem z dachem i słupkami odcinającymi się od koloru dolnej części nadwozia.
![]() |
fot. Renault
|
Wnętrze jest ciepłe i sprzyja wypoczynkowi. Wrażenie to dodatkowo wzmacniają możliwości personalizacji obejmujące liczne strefy wnętrza, opcje kolorystyczne i wzory.
![]() |
fot. Renault
|
Model w standardzie będzie posiadał wyposażenie godne wyższego segmentu: kartę Renault zamiast kluczyka, system wspomagania ruszania pod górę, kamerę i radar cofania.
![]() |
fot. Renault |
Renault Captur będzie mógł być również wyposażony w system wspomagania parkowania tyłem lub kamerę cofania oraz nowy, wbudowany tablet multimedialny Renault R-Link z ekranem dotykowym 7”, nawigacją i dostępem do internetu. Wyposażenie uzupełnia system audio z 6 głośnikami, technologią Bluetooth
z funkcją audio-streamingu oraz system nagłośnienia 3D Sound by Arkamys.
![]() |
fot. Renault
|
Renault Captur będzie produkowane w zakładzie Renault w Valladolid w Hiszpanii. Zostanie zaprezentowane w marcu br. podczas salonu samochodowego w Genewie.
![]() |
fot. Renault
|
Już 5 marca internauci będą mogli:
– obejrzeć na swoim komputerze, tablecie lub smartfonie nowy miejski crossover Renault,
– zobaczyć konferencję prasową, która odbędzie się na Salonie w Genewie,
– zapoznać się z księgą designu opisującą powstanie tego modelu,
– wziąć udział w nowym konkursie: Captur the Day.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: