
Relacja z XI Ogólnopolskich Targów Motoryzacyjnych i Biznesowych Fleet Market 2019
Samochody elektryczne, hybrydowe, debata, wykłady, usługi finansowe dla osób szukających samochodów do firm i ponad 11 tysięcy zarejestrowanych gości ‒ tak wyglądały XI targi motoryzacyjno-biznesowe Fleet Market, które odbyły się 20 listopada br. w Global EXPO w Warszawie.
Malutki samochód elektryczny Idola, Tesla, ciągnik siodłowy, Dodge Challenger, radiowozy – między innymi takie samochody można było podziwiać podczas największych targów biznesowo-motoryzacyjnych. Trzon części ekspozycyjnej stanowiły oczywiście modele, które w najbliższym czasie będzie można zobaczyć na naszych drogach. Po raz pierwszy importerzy pokazali elektryczne wersje Opla Corsa-e, Peugeota e-208, DS 7 E-Tensse, DS 7 CROSSBACK E-TENSE, MINI Cooper SE, Hyundai IONIQ Electric.

Z hybrydowych premier goście mogli poznać także modele: Subaru Forester e-BOXER, Toyota Corolla TREK Kombi, Lexus RX, Hybrydowy Hyundai KONA, Hybrydowy IONIQ, Ford Kuga, Toyota C-HR i Ford Explorer. Były też premiery samochodów z tradycyjnymi silnikami spalinowymi: Renault CAPTUR, Toyota Proace CITY, Ford Ranger Raptor, Kia Xceed, Land Rover Defender 110. W sumie daje to aż 18 premier motoryzacyjnych i to premier z różnych segmentów. Od aut reprezentacyjnych, poprzez samochody terenowe, użytkowe, aż po auta do codziennego wykorzystania w pracy.

XI edycja targów potwierdziła także, że całkowicie zatarła się granica między markami i modelami przeznaczonymi dla biznesu, a tymi dedykowanymi użytkownikom prywatnym. SSangYong Korando, Alfa Romeo Giulia, Mitsubishi Space Star, czyli samochody, które wymykają się schematowi auta dla biznesu, cieszyły się podczas targów olbrzymim powodzeniem. Podobnie jak niesamowicie popularne modele, jak Fiat Tipo, Ford Mondeo, BMW serii 3, Citroën C3, Hyundai i20 czy Peugeot 308, które stanowią trzon niejednej firmowej floty.

Silną reprezentację miał także segment samochodów użytkowych, od wspomnianej premierowej Toyoty C-HR, przez Iveco Daily CNG, elektrycznego MAN-a e-TGE, Renault Master Z.E., Opla Combo, Forda Transita Custom Hybrid PHEV czy Fiata Ducato. Pikapy? Proszę bardzo: Ford Ranger Raptor, Mitsubishi L200, SsangYong Musso Grand, RAM 1500 czy… Eidola Cargo. Modele zgromadzone podczas targów przeczą tezie, że w motoryzacji dominuje obecnie unifikacja. Skrajnie sportowy Hyundai i30 N Spec C stał obok crossovera Toyoty C-HR, z boku ekstremalny Jeep Wrangler Rubikon i doskonale wszystkim znany Ford Focus. Jak porównać elektryczne i obłe Renault ZOE z zadziorną KIĄ Stinger. Niech żyje motoryzacyjna różnorodność, niech żyje motoryzacja.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: