Reklama GEICO demoralizuje dzieci?
Nowy film reklamowy wypuszczony przez firmę ubezpieczeniową GEICO ze świnką Maxwellem w roli głównej nie wszystkim przypadł do gustu. Organizacja „One Million Moms” wystosowała oficjalny protest, oskarżając firmę o... promowanie zoofilii.
GEICO (skrót od Government Employees Insurance Company) kręci swoje telewizyjne reklamy wedle określonego klucza: przewodnim hasłem jest “15 minut może ci dać 15% zniżki na ubezpieczenie samochodu”, a bohaterem charakterystyczna postać, a to jaskiniowiec, a to gekon, a to właśnie świnka Maxwell.
fot. GEICO |
To ostatnie wcielenie nie przypadło do gustu konserwatywnej chrześcijańskiej organizacji American Family Association, prowadzącej portal „One Million Moms”. Zdaniem oburzonych protestujących formuła reklamy „poniża kobiety”, „promuje zoofilię” i wpaja dzieciom „niebezpieczne wzorce seksualne”.
Czy tak jest? Oceńcie same…
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: