
Range Rover 2022- cena w Polsce. Możesz kupić samochód w cenie domu
Gdy 50 lat temu Range Rover zaprezentował model Classic, pierwszy luksusowy samochód terenowy, był to początek nowego rozdziału w historii motoryzacji. Dziś, najnowsza, piąta generacja tego samochodu nadal pozostaje niedoścignionym wzorem w tej kategorii. A to kosztuje.
Nowy luksusowy SUV dostępny jest w wersjach wyposażenia SE, HSE i Autobiography. Przez cały pierwszy rok produkcji dostępna będzie wersja First Edition, bazująca na modelu Autobiography charakteryzująca się wyjątkową specyfikacją. Zarówno wersja standardowa (SWB), jak i Long Wheelbase (LWB) dostępne są z pięcioma miejscami siedzącymi, natomiast model New Range Rover LWB dostępny jest z trzecim rzędem siedzeń.
Oczywiście, nikt raczej nie spodziewał się, że nowy Range Rover będzie tanim samochodem. Mimo wszystko, jego ceny mogą niektórych zaskoczyć.
Range Rover 2022- cena w Polsce
Najmniej kosztuje bazowe wydanie nowego Range Rovera z 249-konnym dieslem pod maską, krótkim nadwoziem i w podstawowej wersji wyposażenia SE, za które trzeba zapłacić 613 600 złotych. Na drugim końcu skali znajduje się wydanie First Edition z 4,4-litrowym, benzynowym V8 oraz wydłużonym rozstawem osi. Cena? 944 900 złotych.
Standardem niezależnie od wersji jest automatyczna skrzynia biegów i napęd na 4 koła.
Range Rover 2022 - ceny minimalne wersji napędowych:
Benzyna:
- 3.0 R6 400 KM - od 649 500 złotych
- 4.4 V8 530 KM - od 756 200 złotych
Diesel:
- 3.0 R6 249 KM - od 613 600 złotych
- 3.0 R6 300 KM - od 632 000 złotych
- 3.0 R6 350 KM - od 649 500 złotych
W cenniku wciąż nie ma planowanych hybryd plug-in ani wersji elektrycznej. Z czasem gama jednostek i cennik będą sukcesywnie rozbudowywane.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: