Ramona Karlsson zadebiutuje w WRC
Ramona i Miriam odbyły pierwsze testy Skody Fabii WRC, a już 26 stycznia sprawdzą swój nowy samochód na rajdowych odcinkach. Wszystkie starty szwedzkich zawodniczek będzie można śledzić na żywo - na ich własnym kanale filmowym.
![]() |
fot. www.ramonarallying.com
|
Ramona Karlsson zadebiutuje w WRC! |
![]() |
fot. www.ramonarallying.com |
Ramona nie mogła sobie pozwolić na obszerne testy nowej rajdówki, ponieważ wymagała ona kompletnego przygotowania do pierwszego startu i zażegnania kłopotów ze skrzynią biegów. Jednak pierwsze, przejechane kilometry były dla Ramony w pełni satysfakcjonujące:
– Co za uczucie! Prowadzenie samochodu WRC – to jest coś, co mi się śniło, gdy zaczęłam jeździć w rajdach. Przed testami nie mogłam spać z wrażenia i czułam się, jak dziecko przed Bożym Narodzeniem! Jazda samochodem WRC to uczucie, którego nie da się opisać… Wyjątkowe, niesamowite i takie, iż wydaje się, że nie można dostać nic lepszego niż to! Nie wyobrażacie sobie jakie WRC jest ostre – to przyspieszenie, trzymanie się drogi, hałas, prędkość! Prowadzenie go – to najfajniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek zrobiłam, a to dopiero początek… Nie mogę się doczekać, aby usiąść w tym samochodzie ponownie.” – mówi z uśmiechem Ramona.
W tym sezonie zmienił się także wygląd strony oficjalnej zespołu rajdowego Ramony – www.ramonarallying.com, malowanie kasków zawodniczek i ich kombinezonów. A Szwedkom będzie teraz, bardzo często towarzyszyć kamera.
– Jesteśmy dumne, że mamy, taki niestandardowy kanał odtwarzania. Ruchomy obraz to najlepszy sposób komunikacji i pokazania tego, co robimy – zarówno dla sponsorów, jak i kibiców. Planujemy w tym roku nagrać dużo filmików i czuję, że to będzie cenne i ważne doświadczenie – mówi Ramona.
Już 26 stycznia zawodniczki wystąpią w supersprincie Rally-SM w Falun (Szwecja), który polega na 3-krotnym pokonaniu odcinka specjalnego o długości 6,5 kilometra.
![]() |
fot. www.ramonarallying.com
|
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: