Rajdowe pilotki – podsumowanie sezonu
Zapraszamy do obejrzenia filmowego podsumowania sezonu 2009 w rajdach samochodowych dwóch załóg z kobietami w roli pilota: zespół Ariel Rally Team mogłyśmy podziwiać na trasach mistrzostw Polski, a Hulakula Rally Team w Rajdowym Pucharze Polski. Poza tym poczuj rajdowe emocje z Alicją Konury na prawym fotelu.
Ariel Rally Team
Anna Wódkiewicz jest pilotką Ariela Piotrowskiego za kierownicą Cirtoena C2R2. W sezonie 2009 zdobyli IV miejsce w klasie A6 oraz R2B. Alfabet wg Anny przeczytasz tu.
Wyniki poszczególnych eliminacji:
– 37. Rajd Elmot Krause – 2 miejsce w klasie A6 oraz drugie miejsce w klasie R2B, w klasyfikacji generalnej Rajdu 19. miejsce.
– 5. Rajd Lotos Baltic Cup – 3 miejsce w klasie A6 oraz trzecie miejsce w klasie R2B, w klasyfikacji generalnej Rajdu 17. miejsce.
– 24. Rajd Karkonoski – 3 miejsce w klasie A6 oraz drugie miejsce w klasie R2B, w klasyfikacji generalnej Rajdu 14. miejsce.
– 18. Rajd Rzeszowski – 3 miejsce w klasie R2B, w klasyfikacji generalnej Rajdu 12. miejsce.
– Rajd Orlen – 3 miejsce w klasie R2B, 3 miejsce w klasie A6 w klasyfikacji generalnej Rajdu 13. miejsce.
– 19. Rajd Dolnośląski – 6. miejsce w klasie R2B, 6. miejsce w klasie A6 w klasyfikacji generalnej Rajdu 19. miejsce.
Hulakula Rally Team
Katarzyna Kwaśnik jest pilotką i od tego roku równiez żoną swojego kierowcy – Marka Kwaśnika. Razem startują Oplem Astra i w sezonie 2009 zajęli II miejsce w Pucharze Astra, wśród 14 sklasyfikowanych w sezonie załóg.
– Rajd Warszawski – 1 miejsce w Pucharze Astra
– Rajd Świdnicki – 5 miejsce w Pucharze Astra
– Rajd Rzeszowski – 3 miejsce w Pucharze Astra
– Rajd Dolnośląski – 1 miejsce w Pucharze Astra
– Rajd Zamkowy – 7 miejsce w Pucharze Astra
Gratulujemy udanego sezonu i życzymy samych sukcesów w sezonie 2010!
Zobacz także:
Rafał Grzesiński / Alicja Konury w Fordzie Fiesta R2 VACAT na Rajdzie Barbórki – jak to wygląda na zewnątrz rajdówki…
… i wewnątrz – OS Żerań
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: