
Rafał Jemielita i Jarek Maznas w Suzuki zachęcają do sztuki
Sztuka inspiruje, pobudza, bawi i skłania do refleksji. Leczy marazm, koi ból codziennych bolączek i uzdrawia z …nudy. Jeśli któraś z tych „dolegliwości” nam doskwiera, nie ma lepszego miejsca na uleczenie niż Warsaw Gallery Weekend (WGW), czyli największy przegląd nowej sztuki w Polsce.
Postanowiliśmy przygotować specjalny samochód ArtBulans, czyli jeden z samochodów floty Suzuki, który wygląda jak ambulans medyczny. Rolę personelu medycznego będą w nim pełnić słynący z poczucia humoru dwaj dziennikarze motoryzacyjni Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy odwiedzą nim biorące udział w WGW galerie i opowiedzą o swoich wrażeniach – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Pomysł nawiązuje do bardzo popularnego w latach 90. satyrycznego programu „Za chwilę dalszy ciąg programu” oraz skeczu „Gabinet lekarski” z Wojciechem Manem i Krzysztofem Materną.
Żaden z naszych „lekarzy” nie ukrywa, że jego wiedza medyczna, jak i wiedza artystyczna są mniej więcej na tym samym poziomie. Za to ich sposób postrzegania, sztuki może trafić do wszystkich, którzy w życiu cierpią na mocny jej niedobór. Relacje z ich wizyt będzie można oglądać w mediach społecznościowych – dodaje Rafał Grzeszkowski.
Suzuki Motor Poland już od czterech lat jest partnerem Warsaw Gallery Weekend imprezy, która jest doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów. Dzięki Suzuki, uczestnicy wydarzenia mogą sprawnie i bezpiecznie przemieszczać się z galerii do galerii, korzystając z najnowszych, hybrydowych modeli S-Cross i Vitara.
Nasza akcja ArtBulans ma na celu zainteresowanie sztuką tych, którzy raczej nie są stałymi uczestnikami Warsaw Gallery Weekend. Dziennikarze motoryzacyjni w roli recenzentów sztuki z pewnością zaintrygują i wzbudzą uśmiech internautów. Marka Suzuki aktywnie wychodzi do ludzi i szuka niestandardowych form dotarcia do aktualnych i nowych klientów. Angażujemy się w kulturę oraz sport, wdrażając w życie idee Suzuki „Way of life”– mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: