
Pytanie do eksperta: Jak motocyklistki powinny dbać o cerę?
Cera motocyklistki jest mocno narażona na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych. Jak się przed nimi chronić? Jak dbać o cerę i czy makijaż na motocyklu to dobry pomysł? Na wszystkie pytania odpowie Karolina Nowicka-Okońska.
Czy motocyklistki potrzebują jakieś specjalnej pielęgnacji cery?
Co w takim razie robić? Jak się przed tymi czynnikami bronić?
Jakiego typu kosmetyki powinny wejść w skład takiego zestawu podstawowej pielęgnacji cery motocyklistki?
Dobrej jakości żel lub mleczko oczyszczające skórę, odpowiedni do typu skóry krem nawilżający z filtrem, krem regenerujący skórę w nocy, krem pod oczy (bezdyskusyjnie), podkład mineralny, a także preparat złuszczający skórę. Niezapominajmy o maseczkach nawilżających! Ważne jest, aby umyć twarz od razu po zakończonej jeździe. Skóra będzie nam za to bardzo wdzięczna.
A jesienią do tych czynników dochodzi zimny wiatr. Czy o coś dodatkowo trzeba wtedy zadbać?
Polecam kominiarkę i to taką, która szczelnie zasłoni nos, bo gdy temperatura spada, bardzo łatwo doprowadzić do pękania naczynek.
W makijażu czy bez niego na motocykl?
Jaki jest, Twoim zdaniem, najlepszy i jednocześnie najpraktyczniejszy makijaż „do kasku”?
Szybki i prosty do poprawienia. Kunsztowne kreski i nakładanie cieni mija się z celem, bo zamiast pięknej kobiety, może się skończyć „misiem panda” na motocyklu. Polecam naturalny, prosty makijaż. Taki, który łatwo poprawić. Wystarczy dobry krem CC, wodoodporny tusz do rzęs i nawilżający błyszczyk. Policzki i powieki można musnąć różem czy brązerem. Ja lubię popracować jeszcze z pudrami sferycznymi, które świetnie się trzymają i można nim modelować twarz. Jeżeli chodzi o typ kasku, to w otwartym można postawić na mocne, obłędnie wyglądające usta, a w integralnym na zdecydowane podkreślenie rzęs i brwi. Jednak należy pamiętać, że żaden makijaż nie wygląda dobrze, jak cera nie jest wypielęgnowana…
Kontakt: https://www.facebook.com/Karolina.Okonska.MaryKay/
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: