
Puchowe kurtki od Ducati, czyli motocyklowy styl na zimę
Współpraca między dwiema włoskimi markami, Ducati i Ciesse Piumini, zaowocowała specjalną edycją trzech wysokiej jakości puchowych kurtek na sezon jesień-zima 2020/21.
Puchowe kurtki od Ducati i Ciesse Piumini mają stanowić idealne połączenie podstawowych wartości obu marek, takich jak nowoczesna technologia, design i lekkość, jednocześnie reprezentując ich historię, pasję i dynamizm.
Propozycja stworzona dla Ducati przez Ciesse obejmuje puchową kurtkę 800 Fill Power, stanowiącą idealne połączenie technologii i wydajności. To wybrana do jesiennej kolekcji damskiej klasyczna puchowa kurtka o nowoczesnym kroju. Do kolekcji męskiej wybrano funkcjonalny i wszechstronny model kurtki do ubrania w każdej sytuacji. Na zimę przygotowano męską kurtkę z tkaniny softshell, której czerwone detale Ducati dodają elegancji i dynamiki.
Przeczytaj też: Test Ducati Scrambler Sixty2
Andrea Ferraresi, dyrektor Ducati Centro Stile, wyznał:
Współpraca pomiędzy Ducati i Ciesse Piumini łączy w sobie charakterystyczne cechy dwóch włoskich marek, łącząc styl i wydajność w wyjątkową i innowacyjną kolekcję. Jesteśmy przekonani, że dzięki partnerstwu, w które głęboko wierzymy, nasi fani będą mogli cieszyć się ekskluzywnym i modnym produktem w chłodniejsze pory roku.
Fabio Primerano, właściciel marki Ciesse Piumini, dodał:
Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy, ponieważ zapewnia ona ogromną przestrzeń dla naszego know-how w zakresie innowacji, stylu i jakości.
Sportowy duch, doskonałość w projektowaniu, ambicja, osiągi i doświadczenie to wspólne wartości, którymi kierują się innowacje i jakość. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie rozwijać i przekazywać coraz bardziej innowacyjne pomysły, które dotyczą przyszłości.
Kurtki można kupić w oficjalnym sklepie internetowym Ducati, TUTAJ.
Przeczytaj też: Kawiarnia motocyklowa Ducati
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: