
Przed nami czwarta runda Orlen Mistrzostw Polski w Motocrossie w Strykowie!
Rywalizacja w Strykowie będzie stała pod znakiem widowiskowego ścigania. To pewne. Jako przedostatnia runda w sezonie, runda w Strykowie, będzie dla niektórych uczestników niemal ostatnią szansą na odrobienie strat do liderów, zawalczenie o lepszy wynik i poprawienie swojej pozycji w klasyfikacji przed finałem serii w Głogowie.
Strykowski tor, którego historia sięga połowy lat 80 uważany jest za jeden z najlepszych w kraju. Liczne zakręty wymagające od zawodników techniki, ale także długie proste, na których można nabrać prędkości, a do tego liczne przeszkody ziemne umożliwiające oddawanie długich, widowiskowych skoków – to wszystko jest gwarantem świetnego widowiska sportowego! Podczas rywalizacji w ORLEN MXMP w Strykowie zobaczymy pełen przekrój wiekowy zawodników. I tak najmłodsi pojadą w klasach MX65 i MX85. Ci nieco starsi w klasie MX125 i MX2 Junior.
Na starcie staną także zawodniczki rywalizujące w klasie MX Kobiet, a najlepsi polscy zawodnicy będą rywalizować w klasach MX2 i MX Open. Z kolei zawodnicy z największym doświadczeniem, świetnie znani kibicom od lat, wystartują w klasie MX Masters. Ich zmaganiom towarzyszyć będą wyścigi klas MX1B i MX1C. Te klasy umożliwiają start w profesjonalnych warunkach zawodnikom, którzy traktują motocross bardziej jako swoje hobby. Co wcale nie znaczy, że jeżdżą mniej widowiskowo.
odczas kolejnych rund Pucharu Polski i Mistrzostw Polski widzieliśmy już pasjonujące wyścigi tych klas, a rywalizacja była momentami bardzo zacięta. Zawodnicy startujący w tych klasach powalczą o Puchar Prezesa Zarządu Okręgowego PZM w Łodzi.
Otwarcie zawodów, zarówno w sobotę, jak i niedzielę, o 11:30, start wyścigów o godzinie 12:00. Wszystkim wybierającym się na to wydarzenie przypominamy, że na terenie obiektu obowiązują ogólne zasady reżimu sanitarnego: utrzymywanie dystansu społecznego i noszenie masek ochronnych, jeśli utrzymanie dystansu nie jest możliwe. Na miejscu będą dostępne punkty do dezynfekcji rąk.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: