
Prototyp Renault Twingo zaprezentowany w Paryżu
Nowy, w 100% elektryczny prototyp Renault Twingo został oficjalnie zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. Auto zapowiada planowany na 2026 rok samochód, który ma dołączyć do elektrycznej gamy modeli Renault.
Spis treści
- Renault Twingo E-Tech – opis modelu
- Renault Twingo E-Tech – dane techniczne
- Renault E-Tech – gama modeli
Renault Twingo E-Tech 100% electric – taką dokładnie nazwę nosi zaprezentowany w tym tygodniu prototyp francuskiej marki. Stanowi on model koncepcyjny dla nowego Twingo, które ma pojawić się na rynku w 2026 roku. Francuzi chcieliby, aby był on przystępny cenowo dla wielu ludzi.
Renault Twingo E-Tech – opis modelu
Koncepcyjny samochód Renault należy do klasy kompaktowej. Już na pierwszy rzut oka można zobaczyć podobieństwo nowego konceptu do pierwszej generacji francuskiego auta miejskiego. Bryła nadwozia, charakterystyczne światła przednie, wloty na masce (które w tym modelu są elementem dekoracyjnym) czy nawet kształt felg – całość wygląda jakby pierwsza generacja została poddana modyfikacji i uwspółcześniona. Ciekawym elementem jest praktycznie całkowicie przeszklony dach.
Renault Twingo E-Tech – dane techniczne
Na razie firma Renault nie opublikowała żadnych danych technicznych dotyczących ich koncepcyjnego modelu. Moc silnika, zużycie energii, zasięg – tych informacji będziemy pewnie mogli się spodziewać bliżej momentu debiutu samego auta produkcyjnego. Wiemy jedynie, że w plan firmy zakłada, że podstawową wersję najnowszego Twingo będzie trzeba zapłacić poniżej 20 tysięcy Euro.
Renault E-Tech – gama modeli
Planowana na 2026 rok czwarta generacja Renault Twingo dołączy do szerszej gamy modeli elektrycznych, które już są w sprzedaży. W momencie wprowadzenia na rynek tego kompaktu, w portfolio Renault będą znajdowały się modele:
- Renault 5 E-Tech 100% electric,
- Renault 4 E-Tech 100% electric,
- Megane E-Tech 100% electric,
- Scenic E-Tech 100% electric.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: