![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F02!2F99769e63e8749dda0dbc0c6356e37d23e56b00bf-scaled.jpg)
Producent samochodów elektrycznych i luksusowy dom mody łączą siły! Co będzie efektem ich współpracy?
Polestar, marka samochodów elektrycznych, współpracuje z luksusowym domem mody Balenciaga, aby razem zaprezentować najnowszą jesienną kolekcję.
Nowa kolekcja domu mody zadebiutuje w „Afterworld: The Age of Tomorrow”, futurystycznej grze wideo, której akcja toczy się w 2031 roku. Zespół Balenciagi zwrócił się do Polestar o pomoc w dodaniu głębi wirtualnemu środowisku, umieszczając samochody Polestar na ulicach w grze.
Zainspirowane konkursem projektowym Polestar, miasto z gry będzie zawierało futurystyczne pojazdy zaprojektowane przez społeczność Polestar. Wybrano pojazdy takich projektantów, jak Konrad Cholewka, Arthur Martins, Charlie Nghiem, Rash Tagirov, Mattias Waltz i John McInnis.
Balenciaga komentuje:
Pierwsza gra wideo Balenciagi, „Afterworld: The Age of Tomorrow”, jest osadzona w bliskiej i pełnej nadziei przyszłości. Aby uczynić otoczenie bardziej realistycznym i ekscytującym, Balenciaga zdecydował się współpracować z innymi myślącymi przyszłościowo firmami, wypełniając grę ich najnowszymi projektami. Innowacyjne pojazdy elektryczne, w tym 3x Moto, MMXL, 0, Pickup i Polestar Precept, uzupełniają idee Balenciagi dotyczące luksusu i zrównoważonego rozwoju, stanowiąc przy tym wspaniały dodatek do projektu.
Przeczytaj też: Polestar Precept odcina się od stylistyki Volvo i idzie własną drogą
Polestar zawsze twierdził, że otwarta współpraca prowadzi do innowacji, i podkreślał, że marka buduje swoją reputację dzięki identyfikacji i pracy z tak zwanymi bratnimi duszamii. Jednak tym razem było odwrotnie, i to Demna Gvasalia z Balenciagi była tak zaintrygowana projektami producenta samochodów, że zaproponowała Polestar bycie częścią nietypowego projektu.
Maximilian Missoni, Head of Design w Polestar, powiedział:
W firmie Polestar naszym celem jest bycie liderem w przechodzeniu na zrównoważoną mobilność, ponieważ projektujemy w kierunku zeroemisyjności. Kiedy Balenciaga wyjaśniła nam ideę projektu Afterworld, zainspirowanego powolnym powrotem do zdrowszej równowagi między naturą a przemysłem, uznaliśmy, że jest to dla nas idealne rozwiązanie.
Przeczytaj też: Citroën pozwał Polestar! Chodzi o plagiat logo
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: