Premiera najnowszego samochodu Karoliny Pilarczyk „Silvette Predator”

Niedawno odbyła się premiera samochodu Karoliny Pilarczyk na sezon 2016. „Silvette Predator” to unikalna konstrukcja, która została zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę tuningującą amerykańskie samochody HPG Garage specjalnie dla zawodniczki.

W zeszłym roku Karolina Pilarczyk wystartowała w kilku rundach Driftingowych Mistrzostw Polski, klasie Pro i Drift Open. Wzięła udział w mistrzostwach Europy, King of Europe (w klasie Pro Series), Queen of Europe, Street Legal oraz w King of Togue, rundach górskich. Jako pierwsza polska drifterka uczestniczyła w zawodach driftingowych w Japonii – King of Asia. Wiązało się to z dużymi emocjami, ponieważ drifting, jako dyscyplina sportowa, pochodzi z Japonii. Karolina Pilarczyk była także gościem honorowym na jednych z największych europejskich targów motoryzacyjnych – Essen Moto Show, branżowych targach motoryzacyjnych w Stanach Zjednoczonych SEMA Show oraz Summer Cars Party. Zakończyła sezon 2015 tytułem V-ce Mistrzyni Europy – Queen of Europe.

Co to jest drifting? Dowiesz się tu.

Karolina, jako pierwsza drifterka na Świecie, pojawiła się w sesji okładkowej do Playboya. Materiały te zostały wykorzystane przez kilka zagranicznych edycji magazynu. Poza sportowym torem coraz częściej pojawia się spotkaniach motywacyjnych organizowanych przez firmy dla swoich pracowników i partnerów biznesowych, podczas których opowiada, jak osiągać sukces.

W zbliżającym się sezonie zawodniczka planuje starty w szeregu prestiżowych imprez w Polsce i zagranicą. A będą to:

  • Driftingowe Mistrzostwa Polski – klasa Pro, Drift Open;
  • Mistrzostwa Europy: King of Europe – klasa Pro Series;
  • Queen of Europe;
  • zawody driftingowe w Stanach Zjednoczonych;
  • 24h Race Nurburgring;
  • Essen Motor Show;
  • SEMA Show.

Konstruktorem i koordynatorem prac nad jej najnowszym samochodem, Nissanem 200SX s14a nazwanym Silvette Predator, jest menedżer zespołu Mariusz Dziurleja. Jakich modyfikacji dokonano? Oto spis tych najważniejszych.

  • Silnik LS3 V8 6.2 l z kompresorem, moc ponad 700 KM, moment obrotowy ponad 810 Nm
  • Kłowa skrzynia biegów G-Force GFR
  • Zestaw do skrętu Wisefab
  • Most napędowy Winters Performance z możliwością zmiany przełożeń
  • Klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J FIA
  • Karbonowe fotele RECARO Pro Racer Hans; homologacja FIA
  • Pasy 4-ro punktowe
  • Kierownica sportowa homologacja FIA
  • Hydrauliczny hamulec
  • Dedykowany sportowy układ wydechowy
  • Dedykowany układ chłodzenia
  • Zmodyfikowany układ dolotowy
  • Dwutarczowe sprzęgło kewlarowe
  • Profesjonalnie przygotowane do sportu nadwozie
  • Body kit – replika Camaro SS rocznik 1967
  • Opony semi-slick FALKEN Azenis RT615 : 225/40 R18 przód, 265/35 R18 tył

Jak było podczas prezentacji? https://www.youtube.com/watch?v=GpueoUc6dzQPoprzednio Karolina również startowała Nissanem 200 SX (S14) z jednostką o mocy 600 KM, LS3 V8 6.2 l. pojemności o nieco innych barwach i wyglądzie nadwozia.

Więcej informacji o Karolinie Pilarczyk:
www.karolinapilarczyk.pl,
www.facebook.com/KarolinaPilarczykPolishDriftGirl

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze