
Premiera najnowszego samochodu Karoliny Pilarczyk „Silvette Predator”
Niedawno odbyła się premiera samochodu Karoliny Pilarczyk na sezon 2016. „Silvette Predator” to unikalna konstrukcja, która została zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę tuningującą amerykańskie samochody HPG Garage specjalnie dla zawodniczki.
W zeszłym roku Karolina Pilarczyk wystartowała w kilku rundach Driftingowych Mistrzostw Polski, klasie Pro i Drift Open. Wzięła udział w mistrzostwach Europy, King of Europe (w klasie Pro Series), Queen of Europe, Street Legal oraz w King of Togue, rundach górskich. Jako pierwsza polska drifterka uczestniczyła w zawodach driftingowych w Japonii – King of Asia. Wiązało się to z dużymi emocjami, ponieważ drifting, jako dyscyplina sportowa, pochodzi z Japonii. Karolina Pilarczyk była także gościem honorowym na jednych z największych europejskich targów motoryzacyjnych – Essen Moto Show, branżowych targach motoryzacyjnych w Stanach Zjednoczonych SEMA Show oraz Summer Cars Party. Zakończyła sezon 2015 tytułem V-ce Mistrzyni Europy – Queen of Europe.
Co to jest drifting? Dowiesz się tu.
Karolina, jako pierwsza drifterka na Świecie, pojawiła się w sesji okładkowej do Playboya. Materiały te zostały wykorzystane przez kilka zagranicznych edycji magazynu. Poza sportowym torem coraz częściej pojawia się spotkaniach motywacyjnych organizowanych przez firmy dla swoich pracowników i partnerów biznesowych, podczas których opowiada, jak osiągać sukces.
W zbliżającym się sezonie zawodniczka planuje starty w szeregu prestiżowych imprez w Polsce i zagranicą. A będą to:
- Driftingowe Mistrzostwa Polski – klasa Pro, Drift Open;
- Mistrzostwa Europy: King of Europe – klasa Pro Series;
- Queen of Europe;
- zawody driftingowe w Stanach Zjednoczonych;
- 24h Race Nurburgring;
- Essen Motor Show;
- SEMA Show.
Konstruktorem i koordynatorem prac nad jej najnowszym samochodem, Nissanem 200SX s14a nazwanym Silvette Predator, jest menedżer zespołu Mariusz Dziurleja. Jakich modyfikacji dokonano? Oto spis tych najważniejszych.
- Silnik LS3 V8 6.2 l z kompresorem, moc ponad 700 KM, moment obrotowy ponad 810 Nm
- Kłowa skrzynia biegów G-Force GFR
- Zestaw do skrętu Wisefab
- Most napędowy Winters Performance z możliwością zmiany przełożeń
- Klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J FIA
- Karbonowe fotele RECARO Pro Racer Hans; homologacja FIA
- Pasy 4-ro punktowe
- Kierownica sportowa homologacja FIA
- Hydrauliczny hamulec
- Dedykowany sportowy układ wydechowy
- Dedykowany układ chłodzenia
- Zmodyfikowany układ dolotowy
- Dwutarczowe sprzęgło kewlarowe
- Profesjonalnie przygotowane do sportu nadwozie
- Body kit – replika Camaro SS rocznik 1967
- Opony semi-slick FALKEN Azenis RT615 : 225/40 R18 przód, 265/35 R18 tył
Jak było podczas prezentacji? https://www.youtube.com/watch?v=GpueoUc6dzQPoprzednio Karolina również startowała Nissanem 200 SX (S14) z jednostką o mocy 600 KM, LS3 V8 6.2 l. pojemności o nieco innych barwach i wyglądzie nadwozia.
Więcej informacji o Karolinie Pilarczyk:
www.karolinapilarczyk.pl,
www.facebook.com/KarolinaPilarczykPolishDriftGirl
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: