Powerbank do samochodu elektrycznego. Koniec z lękiem przed rozładowaniem w trasie?
Jaki jest największy lęk kierowców samochodów elektrycznych? Że samochód rozładuje się w trakcie jazdy, a stacji ładowania nie będzie w pobliżu. Powerbank do samochodu elektrycznego pozwoli zabrać prąd ze sobą i naładować elektryka w każdej chwili.
ZipCharge Go to powerbank do samochodu elektrycznego. Ma wymiary walizki, wbudowane kółka, waży 23 kilogramy (!), a pojemność niklowo-manganowo-kobaltowych (NMC) ogniw baterii wynosi 4 kWh. ZipCharge Go może ładować samochód z mocą do 7,2 kW. W przyszłości ma powstać wersja o pojemności 8 kW. Uzupełnienie zasięgu trwa około 30 minut. Wtyczka to złącze Type 2.
ZipCharge Go ładuje się ze zwykłego gniazdka, a wodoszczelna konstrukcja pozwala na używanie go w każdych warunkach pogodowych.
ZipCharge Go może być obsługiwany za pomocą aplikacji, a oprogramowanie oparte na systemie uczenia się maszynowego ma poznawać nasze zwyczaje dotyczące ładowania i podpowiadać chwile, w których doładowanie urządzenia jest najbardziej ekonomiczne. Urządzenie dostępne jest w abonamencie, który kosztuje 49 funtów.
ZipCharge Go drastycznie zasięgu samochodu nie zwiększy, ale może zapewnić kilkanaście dodatkowych kilometrów, dzięki którym dotrzemy do stacji ładowania. To z pewnością krok w dobrym kierunku. Może za kilka lat powerbanki do samochodów elektrycznych będą miały większe pojemności i krótszy czas ładowania.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: