
Powerbank do samochodu elektrycznego. Koniec z lękiem przed rozładowaniem w trasie?
Jaki jest największy lęk kierowców samochodów elektrycznych? Że samochód rozładuje się w trakcie jazdy, a stacji ładowania nie będzie w pobliżu. Powerbank do samochodu elektrycznego pozwoli zabrać prąd ze sobą i naładować elektryka w każdej chwili.
ZipCharge Go to powerbank do samochodu elektrycznego. Ma wymiary walizki, wbudowane kółka, waży 23 kilogramy (!), a pojemność niklowo-manganowo-kobaltowych (NMC) ogniw baterii wynosi 4 kWh. ZipCharge Go może ładować samochód z mocą do 7,2 kW. W przyszłości ma powstać wersja o pojemności 8 kW. Uzupełnienie zasięgu trwa około 30 minut. Wtyczka to złącze Type 2.

ZipCharge Go ładuje się ze zwykłego gniazdka, a wodoszczelna konstrukcja pozwala na używanie go w każdych warunkach pogodowych.
ZipCharge Go może być obsługiwany za pomocą aplikacji, a oprogramowanie oparte na systemie uczenia się maszynowego ma poznawać nasze zwyczaje dotyczące ładowania i podpowiadać chwile, w których doładowanie urządzenia jest najbardziej ekonomiczne. Urządzenie dostępne jest w abonamencie, który kosztuje 49 funtów.
ZipCharge Go drastycznie zasięgu samochodu nie zwiększy, ale może zapewnić kilkanaście dodatkowych kilometrów, dzięki którym dotrzemy do stacji ładowania. To z pewnością krok w dobrym kierunku. Może za kilka lat powerbanki do samochodów elektrycznych będą miały większe pojemności i krótszy czas ładowania.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: