Porsche wstrzymuje produkcję w związku z pandemią koronowirusa
Począwszy od najbliższego tygodnia firma Porsche zawiesi produkcję – początkowo na okres dwóch tygodni. Podejmując ten krok, producent sportowych samochodów reaguje na znaczny wzrost liczby zakażeń koronawirusem i związane z tym działania prowadzone przez odpowiednie władze.
Oprócz podstawowej ochrony pracowników na właściwie zorganizowaną produkcję nie pozwalają już wąskie gardła w globalnych łańcuchach dostaw. Jednocześnie Porsche przygotowuje się na spadek popytu i dzięki tym decyzjom zabezpiecza swoją sytuację finansową. Macierzyste zakłady w Zuffenhausen oraz fabryka w Lipsku będą zamknięte od soboty, 21 marca 2020 r. Kroki te zostały podjęte w ramach uporządkowanego procesu i w ścisłej współpracy z radą zakładową.
„Dzięki tym działaniom nasza firma przyczynia się do ochrony siły roboczej i ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa. Rzeczywistych konsekwencji nie sposób jeszcze przewidzieć. Jest więc za wcześnie na prognozy. Nie ulega wątpliwości, że 2020 r. będzie bardzo trudny” – powiedział Oliver Blume, prezes zarządu Porsche AG. „Możemy pokonać pandemię tylko wspólnie i stosując rygorystyczne środki”. W związku z tym Porsche przyjmuje swoją przedsiębiorczą i społeczną odpowiedzialność i zaprzestaje produkcji. Sytuacja będzie systematycznie poddawana bieżącej ocenie.
Oprócz zawieszenia produkcji firma Porsche zdecydowała się na szereg zintensyfikowanych działań: np. wydano zakaz podróży służbowych, znacznie rozszerzono zakres „pracy mobilnej”, a spotkania będą się odbywać tylko za pośrednictwem połączeń konferencyjnych lub wideo.
Przeczytaj także:
W ramach walki z koronawirusem państwo może zabrać ci auto!
Sprawdź najważniejsze informacje dla kierowców, dotyczące koronawirusa
Polscy przewoźnicy a pandemia koronawirusa. Czy są powody do paniki?
Koronawirus w natarciu: Orlen zamyka punkty gastronomiczne na swoich stacjach
Fabryka Volkswagena w Poznaniu pracuje pomimo epidemii koronawirusa – są protesty
Koronawirus zlikwidował korki? Nie wszędzie
Gwałtowne spadki cen ropy naftowej – czy paliwo na stacjach będzie tańsze?
Sprzątasz wnętrze samochodu? Uważaj na drobnoustroje! Czytaj o tym tutaj.
Kierownica brudniejsza, niż… sedes w publicznej toalecie? Czytaj o tym tu.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: