Porsche razem z nowym start-upem wspierają elektomobilność
Porsche Digital poszerza działalność firmy na polu elektromobilności i wzbogaca swoje biznesowe portfolio o start-up &Charge – cyfrową platformę, dzięki której użytkownicy mogą zbierać punkty na internetowe zakupy produktów i usług z branży elektromobilności.
Porsche Digital to technologiczna i cyfrowa „kuźnia” producenta samochodów sportowych z siedzibą w Stuttgarcie-Zuffenhausen. Głównym zadaniem firmy jest odszukiwanie i skalowanie nowych cyfrowych modeli biznesowych oraz optymalizacja istniejących produktów. W tym celu spółka opracowuje cyfrowe produkty i usługi, oraz projektuje technologicznie wyśrubowane rozwiązania branżowe.
Start-up &Charge oferuje pierwszy program lojalnościowy dla użytkowników elektromobilności w Europie. &Charge to cyfrowa platforma, dzięki której użytkownicy mogą zbierać punkty na internetowe zakupy produktów i usług z branży elektromobilności
Za wszystkie zakupy, rezerwacje i inne transakcje, które są realizowane za pośrednictwem platformy, użytkownicy otrzymują tzw. kilometry, które będą mogli później wykorzystać między innymi na ładowanie pojazdu elektrycznego oraz opłacenie przejazdów publicznymi jednośladami na prąd czy usług car-sharingu.
Mattias Ulbrich, dyrektor generalny Porsche Digital, wyznał:
W krótkim czasie nasz zespół w Porsche Digital wykorzystał swój pomysł i stworzył udaną, niezależną firmę. Cyfrowe platformy mogą znacznie przyspieszyć zmiany zachodzące w kierunku zrównoważonej mobilności.
Przeczytaj też: Jak wymawiać nazwę „Porsche”?
Platforma &Charge jest obecnie dostępna w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii, a wkrótce ma zadebiutować także w innych krajach. Jak dotąd oferta spotkała się z dobrym przyjęciem: do inicjatywy dołączyło już wiele firm partnerskich, w tym ponad 600 partnerów z branży e-handlu oraz 11 dostawców usług z zakresu mobilności. Obecnie zespół pracuje głównie nad uzupełnieniem ofert stacjonarnych. W Badenii-Wirtembergii w Niemczech zawarto pierwsze partnerstwa w branży gastronomicznej oraz handlu detalicznego.
Eugen Letkemann, dyrektor generalny &Charge, wyjaśnia:
Dzięki naszej platformie staramy się mieć swój wkład w zmiany zachodzące w zakresie mobilności. W centrum naszej działalności stawiamy klienta i tworzymy lukratywne zachęty do korzystania z rozwiązań zrównoważonej mobilności. Kluczem jest tu oferowanie naszym użytkownikom szerokiej gamy usług – zarówno jeśli chodzi o zbieranie, jak i realizację kilometrów.
Przeczytaj też: Jubileuszowa edycja Porsche 911
Co ciekawe, już od chwili powstawania &Charge jest firmą neutralną dla klimatu. Start-up nie tylko unika, ogranicza i kompensuje emisje CO2 z własnej działalności gospodarczej, ale także pochodzące od użytkowników. Klienci mogą korzystać ze zgromadzonych „kilometrów” do wspierania certyfikowanych projektów ochrony klimatu.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: