
Porsche nie zapomina o najmłodszych. Stworzył kreatywny serwis Porsche 4Kids
W ostatnich tygodniach codzienne życie wielu dzieci radykalnie się zmieniło. Placówki opieki i szkoły zostały zamknięte, pracujący rodzice starają się zachować równowagę między życiem zawodowym a opieką nad dziećmi, a środowisko domowego biura wiąże się zarówno z nowymi możliwościami, jak i z ogromnymi wyzwaniami.
Porsche oferuje rodzinom przyjemny sposób na chwilowe „zapomnienie” o aspektach życia podczas kwarantanny – dzięki Porsche 4Kids, bezpłatnej ofercie dla dzieci spędzających czas w domu.
Na młodych użytkowników internetu odwiedzających stronę www.porsche4kids.com czeka wiele gier i aktywności. Dziewczęta i chłopcy mogą znaleźć tam kolorowanki, instrukcje naprowadzające na nowe pomysły, gry pamięciowe i typu „znajdź słowo”, puzzle, zdjęcia z zagadkami i wiele, wiele więcej. Podczas zabaw i odkrywania witryny dzieciom towarzyszą maskotki Porsche – Tom Targa i Tina Turbo (w języku niemieckim i angielskim).
Każde dziecko znajdzie tu coś dla siebie – czy to ciągniki Porsche, wyścigowe bolidy Formuły E, komiksy, czy gry, takie jak np. „państwa-miasta-Porsche”. Na osoby, które ukończyły 12 lat i lubią edukacyjne quizy, czeka udział w wyzwaniu Porsche Museum dotyczącym elektromobilności. Podczas zwiedzania dzieci mogą dowiedzieć się wielu informacji na temat elektromobilności – na przykład tego, jak działa silnik elektryczny, gdzie gromadzona jest energia elektryczna i czy prąd pochodzi tylko z gniazdka.
Korzystając z magazynu „Kids Driving School”, rodzice mogą razem z dziećmi omawiać prawidłowe zachowania na drodze. Tom Targa i Tina Turbo w zabawny sposób objaśniają zasady ruchu drogowego, najważniejsze znaki drogowe oraz odpowiedni sprzęt rowerowy. A na ostatniej stronie magazynu na dzieci czeka mały test. W skrócie – nie da się nudzić.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: