Popis Meeke w Brazylii
Kris Meeke nie miał sobie równych podczas szutrowego rajdu Curtiba w Brazylii. Druga runda Intercontinental Rally Challenge (IRC) przyniosła także zmiany w klasyfikacji mistrzostw - na czoło tabeli przesunął się z drugiego miejsca Freddy Loix.
Meeke na trasie Rajdu Curtiba |
![]() |
Fot. ircseries.com |
Brazylijskie szutry zdecydowanie pasowały Peugeotom 207 Super2000 i kierowcy tych aut zajęli dwa pierwsze miejsca. Kriss Meeke zwyciężył z prawie półminutową przewagą i na mecie mówił: – To była wspaniała impreza, prawdopodobnie najlepszy rajd, w jakim kiedykolwiek startowałem. Kierowca zespołu Peugeot UK wygrał podczas pierwszego etapu wszyskich siedem odcinków, więc w sobotę mógł w miarę spokojnie kontrolować sytuację.
Do walki włączył sie ostro Giandomenico Basso, choć po pierwszym dniu strata prawie 50 sekund do lidera była praktycznie nie do odrobienia, bitwę stoczył z Vouilliozem o drugie miejsce. Niestety na ostatnich oesach przegrał i musiał zadowolić się ostatnim miejscem na podium. Kłopoty miał Anton Allen, który najpierw uderzył w kamień na oesie uszkadzając zawieszenie, a kilka odcinków dalej dachował swoim Grande Punto S2000.
Pod nieobecność zwycięzcy Rajdu Monte Carlo Sebastiana Ogiera, komplet punktów zgarnął Kris Meeke. Jednak na fotel lidera wskoczył Freddy Loix, który zajął w Brazylii dopiero czwarte miejsce.
1. Kris Meeke Peugeot 207 S2000 2:08.05,7
2. Nicolas Vouilloz Peugeot 207 S2000 +26,2
3. Giandomenico Basso Fiat Punto Abarth S2000 +47,9
4. Freddy Loix Peugeot 207 S2000 +2.32,1
5. Alejandro Cancio Mitsubishi Lancer Evo IX +5.20,0
6. Rauly Martinez Subaru Impreza N14 +8.09,4
7. Gustavo Saba Subaru Impreza N14 +9.57,2
8. Sebastian Abramian Subaru Impreza N14 +10.17,5
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: