
PLATINUM 4. Rajd Memoriału Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza – otwarta lista zgłoszeń
Od 4 marca jest już otwarta lista zgłoszeń do PLATINUM 4. Rajdu Memoriału Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza, który odbędzie się w terminie 3-5 kwietnia 2020. Automobilklub Krakowski podał szczegóły tej imprezy (program, regulamin, harmonogram), która otwiera ogólnopolski sezon sportu samochodowego.
Względy zupełnie od organizatorów niezależne sprawiły, że musieliśmy skorygować wcześniej zaplanowaną trasę. Zamiast odcinka specjalnego o nazwie Wieruszyce (w powiecie bocheńskim) wprowadziliśmy odcinek specjalny Sawa (w powiecie myślenickim i wielickim). Skutkiem tej zmiany jest nieznaczna korekta w górę zarówno całkowitej długości trasy (166,5 km), jak i dystansu prób sportowych (nieco ponad 47 km) oraz niewielkie przesunięcia czasowe – wylicza Paweł Owczyński, prezes Automobilklubu Krakowskiego i zarazem dyrektor zawodów w Wieliczce.
Inną konsekwencją zmienionego przebiegu trasy jest zastąpienie strefy tankowania i miejsca komasacji z Łapanowa na okolice Marszowic (łowisko i ośrodek gastronomiczny „Kuter Port” nieopodal Raby). W tym samym miejscu przewidzieliśmy ewentualną strefę zmiany opon na wypadek, gdyby nastąpiło załamanie pogody i warunków jazdy. Pozostałe kluczowe elementy trasy pozostają bez zmian, tzn. OS 1 i 2 Podolany, próby sportowe w Wieliczce i Brzegach, a także parki serwisowe w Wieliczce przy ul. Dębowskiego – dodaje Małgorzata Dybczyk, sekretarz zarządu Automobilklubu Krakowskiego.
Szczegółowe informacje (regulamin, program, harmonogram) są dostępne na stronie PLATINUM 4. Rajdu Memoriału www.superos.pl i na klubowej stronie www.automobilklub.krakow.pl. Przypominam, że termin zamknięcia zgłoszeń to 24 marca; liczymy na udział około pięćdziesięciu załóg – informuje prezes Automobilklubu Krakowskiego Paweł Owczyński.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: