
Pijany i bez prawa jazdy uciekał na samych felgach
Ten kierowca wszedł już w konflikt z prawem, za prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwości. Nie wyciągnął z tego niestety żadnej lekcji.
Do zdarzenia doszło w Kętach (powiat oświęcimski). Policjanci z drogówki, że styl jazdy kierowcy Hondy Civic może świadczyć o tym, że znajduje się on pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Włączając sygnały uprzywilejowania mundurowi dali znak kierującemu, aby zjechał na pobocze. Widząc to, kierowca Hondy znacznie przyspieszył, świadomie chcąc uniknąć kontroli drogowej.
Przejechała przez chodnik i uderzyła w zaparkowane auta. Niedawno odebrała prawo jazdy
Uciekinier, chcąc zgubić radiowóz, zaczął kluczyć bocznymi uliczkami rażąco łamiąc przepisy ruchu drogowego. Na ulicy Żwirki i Wigury nagle wjechał na ścieżkę rowerową, na krawężnikach uszkadzając opony. Przez kilkadziesiąt metrów jechał na samych felgach, po czym porzucił pojazd i zaczął uciekać pieszo. Po krótkim pościgu został zatrzymany.
Jechał bez dwóch opon, z odpalonymi poduszkami i kosił latarnie. I nie był pijany!
Policjanci wyczuli od niego woń alkoholu. Okazało się, że powodem dla którego 32-letni mieszkaniec powiatu bielskiego chciał uniknąć kontroli drogowej był brak prawa jazdy, które zostało mu zatrzymane za jazdę w stanie nietrzeźwości. W którym znajdował się też w momencie kontroli. Mężczyzna odmówił poddania się badania stanu trzeźwości w wydychanym powietrzu, więc została mu pobrana do badań krew. Trafił do pomieszczeń dla zatrzymanych, a jego uszkodzony pojazd został odholowany. Za jazdę w stanie nietrzeźwości grozi kara do 2 lat pozbawienia wolności, natomiast za niezatrzymanie się do kontroli drogowej może to być aż 5 lat.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: