
Pierwszy samochód Roberta Lewandowskiego to… Nie uwierzycie, jakie auto wybrał piłkarz!
Garaż Roberta Lewandowskiego jest tak samo imponujący, jak jego popisy na boisku. W swojej kolekcji piłkarz ma między innymi wyjątkowe Porsche 911 Speedster oraz elektryczne Audi e-tron GT. Jednak nie zawsze tak było...
Kapitan reprezentacji Polski uwielbia szybkie i luksusowe auta. Ferrari, Bentley, Mercedes, Porsche czy Audi… to samochody, którymi w ostatnich latach „wozi się” Robert Lewandowski, wzbudzając zazdrość niejednego fana motoryzacji. Jednak nie zawsze tak było…
Robert Lewandowski ostatnio udzielił bardzo długiego wywiadu duetowi Wojewódzki i Kędzierski, w którym zdradził, jakie było jest pierwsze auto. Okazuje się, że piłkarz od zawsze miał słabość do włoskiej motoryzacji…
Pierwszym samochodem Roberta Lewandowskiego, kupionym za gotówkę w wieku 18 lat, był błękitny Fiat Brava z komisu. Piłkarz kupił kompaktowego hatchbacka zaraz po tym, jak zdał prawo jazdy. A umiejętności szlifował jeżdżąc po wsi. Po rozpoczęciu kursu nauki jazdy jego instruktor uznał, że jeździ na tyle dobrze, że od razu wysłał go na egzamin.
Przy okazji piłkarz wyznał, że zawsze marzył o posiadaniu Ferrari, ale zdecydował się na taki samochód dopiero w momencie, gdy było go stać na kilka egzemplarzy. Robert podkreślał w wywiadzie, że nigdy nie czuł potrzeby wywyższania się.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: