
Pierwszy etap eliminacji do W Series we wrześniu
Dokładnie 16 września, na hiszpańskim torze Circuito de Almeria w Andaluzji, rozpocznie się pierwszy etap eliminacji do drugiego sezonu W Series.
Testy będą się odbywać w dniach 16-18 września. Udziału w nich nie weźmie 12 najwyżej sklasyfikowanych zawodniczek sezonu 2019, które dzięki swoim pozycjom zapewniły sobie gwarantowane miejsce w sezonie 2020. Jednak jak poinformowali organizatorzy, podczas testów pojawi się jedna lub dwie z nich. Ich zadaniem będzie uzyskanie czasów, do których będą potem porównywane nowe aplikantki.
W sezonie 2020 na torze na pewno zobaczymy: Jamie Chadwick, która będzie bronić tytułu, Beitske Visser, Alice Powell, Marta Garcia, Emma Kimiläinen, Fabienne Wohlwend, Miki Koyama, Sarah Moore, Vicky Piria, Tasmin Pepper, Jessica Hawkins oraz Sabre Cook.
Jeżeli Gosia Rdest zgłosi się ponownie do eliminacji W Series, będzie miała przed sobą trudne zadanie, ponieważ jak poinformowali organizatorzy, obecnie wpłynęło już 40 wniosków, a w czasie publikacji tej informacji lista nadal była otwarta.
„Kiedy kończy się jeden sezon, drugi się zaczyna, a ściślej mówiąc przygotowania do kolejnego. Sezon 2019 był ogromnym sukcesem, ale skupiamy się na tym, aby sezon 2020 był lepszy i większy. Jestem podekscytowana jakością nowych aplikantek i nie ma lepszego sposobu na ich sprawdzenie i ocenę niż umieszczenie ich w samochodzie W Series na trzy dni i to zamierzamy zrobić” – powiedziała szefowa W Series Catherine Bond Muir.
Podobnie jak na początku roku, tak i teraz nowe kandydatki będą miały do dyspozycji testowy samochód Tatuus T-318 F3, czterocylindrowca o pojemności 1.8 litra wykonanego przez Autotecnica Motori.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: