Pierwszy dzień testów F1 w Walencji
Nie wszyscy jeszcze oficjalnie zaprezentowali swoje nowe bolidy, ale prawie wszyscy pojawili się w pierwszym dniu oficjalnych testów w Hiszpanii. Kierowcy Formuły 1 wyjechali na tor!
To nie kransoludek, to Mistrz Świata i to dziś znów najszybszy! |
fot. RedBull
|
Nowe samochody, nowe opony i nowe systemy. Tego wszystkiego zaczęli uczyć się dzisiaj kierowcy F1. Czeka ich niewątpliwie sporo pracy, ale każdy z nich chce dowiedzieć się jak najwięcej o nowych rozwiązaniach, do których musi jak najszybciej się przyzwyczaić, zaczym rozpocznie się 20 rund walki.
Zespoły bardzo koncentrowały się na obserwacji opon dostarczanych przez Pirelli.
Gary Paffett, testujący dziś dla McLarena stwierdził, że najlepiej na torze pod Walencją sprawowało się ogumienie ze średniej mieszanki. James Key, dyrektor techniczny Sauber F1 Team zauważył, że przynajmniej w przypadku samochodu jego zespołu, zaobserwowano wysoki stopień degradacji opon. Vitaly Petrov osiągnął dzisiaj ósmy czas i narzekał na problemy techniczne w swoim samochodzie. Stwierdził także, że stało się dla niego jasne, że kierowca będzie miał dużo pracy w kokpicie bolidu w tym sezonie.
Pierwszego dnia problemy techniczne miał także Mercedes GP. Nico Rosberg był w stanie wykonać tylko 9 okrążeń. Pracę przerwała mu awaria systemu hydraulicznego.
Nieoficjalne czasy uzyskane przez kierowców na torze pod Walencją 1 lutego 2011:
1. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:13.769, 93 okrążenia
2. Nico Hulkenberg, Force India, 1:13.938, 71 okrążeń
3. Gary Paffett, McLaren, 1:14.292, 91 okrążeń, w wersji przejściowej MP4-25
4. Paul di Resta, Force India, 1:14.461, 28 okrążeń
5. Fernando Alonso, Ferrari, 1:14.553, 98 okrążeń
6. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:15.621, 64 okrążenia
7. Jerome D’Ambrosio, Virgin, 1:16.003, 71 okrążeń w VR01(2010)
8. Vitaly Petrov, Renault, 1:16.351, 28 okrążeń
9. Michael Schumacher, Mercedes GP, 1:16.450, 15 okrążeń
10. Jaime Alguersuari, Toro Rosso, 1:17.214, 19 okrążeń
11. Rubens Barrichello, Williams, 1:17.335, 77 okrążeń
12. Narain Karthikeyan, HRT, 1:18.020, 45 okrążeń
13. Nico Rosberg, Mercedes GP, 1:19.930, 9 okrążeń
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: