Pierwsza jazda modelami dostawczymi Opel: Combo, Vivaro, Movano, Corsa Van
Niedawno, na warszawskiej prezentacji, można było zapoznać się z najnowszymi modelami użytkowymi marki Opel. Czym wyróżniają się wśród konkurentów?
Opel Movano prezentowany był w kilku wersjach, w tym ze specjalnymi zabudowami takimi jak wóz strażacki, wywrotka, warsztat, itp. Mogliśmy również zobaczyć wersję z napędem 4×4. To największy z prezentowanych modeli. Występuje w 3 wysokościach oraz 4 długościach. Dodatkowo możemy wybierać z około 800 specjalistycznych zabudów z certyfikatem Opla. Movano sprawdzi się świetnie przy transporcie osób, a prawie nieograniczona możliwość dostosowania zabudowy do potrzeb to skrojone na miarę narzędzie pracy.
Opel Corsa Van wydaje się być doskonałym rozwiązaniem dla małych przedsiębiorstw. Niski próg kufra ułatwia załadunek do przestrzeni bagażowej o pojemności 0,92 m3. Ładowność tego niewielkiego auta to 496 kg a długość przestrzeni bagażowej to 1,26m. Małe rozmiary i czujniki parkowania ułatwiają poruszanie się w mieście, a system multimedialny integrujący naszego smartfona z samochodem umożliwia pracę podczas jazdy.
Opel Combo występuje w odmianach Van, osobowej Tour Enjoy oraz Tour Cosmo. W wydłużonej wersji przestrzeń ładunkowa wynosi aż 5,4m. Przy wersji standardowej jest to 3,4 m. Ciekawym rozwiązaniem jest również luk dachowy, który umożliwia przewożenie długich przedmiotów. Wersje Tour mają z kolei składane i demontowalne siedzenia oraz przestrzeń za kierowcą, którą możemy „urządzić” w dowolny sposób, przez co łatwo zamienimy 7-osobowy samochód w auto typowo dostawcze.
Opel Vivaro z pewnością przykuwa uwagę swoim wyglądem. Nowoczesny design na prawdę cieszy oko. Model ten występuje w 4 wersjach. furgon – o ładowności 1,2 tony, przestrzeni ładunkowej 2537 mm lub 2937 mm, i pojemności od 5,2 m3 do 8,6 m3. Furgonem przewieziemy nawet 3 europalety. Jest też furgon z podwójną kabiną – przewieziemy nim 6 osób i zabierzemy nawet 4 m3 ładunku. Kombi zmieści 9 pasażerów. Przestrzeń w aucie możemy dowolnie dostosować zmieniając układ siedzeń. Wariant z platformą to opcja przeznaczona pod indywidualną zabudowę specjalistyczną.
Wszystkie pojazdy prowadziły się bez zarzutu – ich zawieszenie w większości jest skonfigurowane tak, aby sprzyjać przewożeniu ciężki ładunków. Wnętrza są podporządkowane codziennej eksploatacji w warunkach prowadzenia biznesu – jest zarówno funkcjonalnie, jak i komfortowo, aby kierowcy na dłuższych trasach mogli wyjść z auta bez konieczności wizyty u kręgarza. Opel oczywiście na liście każdego z modeli użytkowych oferuje długą listę opcji – co prawda floty, które w większości zakupując tego typy auta niechętnie dokupują swoim pracownikom udogodnienia i gadżety, jednak niektóre rozwiązania są wprost konieczne, jeśli dba się o zdrowie kierowców – np. niektóre systemy bezpieczeństwa.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: