
Pierwsza akcja serwisowa Volvo XC90
Jeszcze na dobre nie zagościł w europejskich salonach, a już czeka go pierwsza akcja serwisowa. Mowa o flagowym SUV-ie ze Szwecji, w którym odkryto problem z elektroniką.
Volvo ogłosiło oficjalną akcję serwisową dotyczącą nowego modelu XC90. Dotyczy ona wszystkich modeli XC90 poruszających się w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Problem tkwi w przedniej wiązce przewodów, które zostały nieprawidłowo zainstalowane do samochodu w fabryce. W wyniku tego błędu może dojść do ich uszkodzenia, co spowoduje wyświetlenie błędu na tablicy rozdzielczej. Z powodu tego problemu może się również zdarzyć, że przestaną działać poduszki powietrzne w przednich fotelach. Jak podaje producent, ta wada nie spowoduje przypadkowego wystrzelenia poduszek.
Akcja serwisowa dotyczy niewielkiej liczby egzemplarzy Volvo XC90. Tylko 200 samochodów zostanie zakwalifikowanych do wizyty w najbliższym, autoryzowanym serwisie. Większość z nich znajduje się na rynku szwedzkim. Jak dotąd nie zanotowano żadnych incydentów związanych z defektem.
Najnowsze
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Ta zaskakująca cena obowiązuje co prawda na bazową wersję auta, ale to kwota za europejskie auto, która może skusić dotychczasowych klientów na tanie, chińskie odpowiedniki. -
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
Zostaw komentarz: