Piątkowy wieczór na Marina Bay Circuit
Brudna, śliska nawierzchnia i mnóstwo wyboi na ulicznym torze w Singapurze przysporzyły sporo pracy inżynierom zespołów podczas piątkowej sesji treningowej.
Sebastian Vettel „nastrajał się” przed GP Singapuru w towarzystwie ZZ Top |
fot. Red Bull
|
Tym razem z dwóch kierowców BMW Sauber szybszy okazał się Nick Heidfeld. Pomimo problemów ze skrzynią biegów podczas pierwszego treningu, Niemiec odnotował 4. czas drugiej piątkowej sesji.
Nie zachwycali natomiast kierowcy Ferrari – Kimi Raikkonen uzyskał 14., a Giancarlo Fissichella 16. czas. Różnice pomiędzy zawodnikami były bardzo niewielkie – pierwsza jedenastka zmieściła się w zakresie 1 sekundy.
Najlepszy czas podczas drugiego, piątkowego treningu ustanowił Sebastian Vettel. Warto podkreślić, że młody Niemiec nie ma już w tym sezonie więcej silników do wykorzystania.
Druga sesja nie obyła się jednak bez kłopotów.
Tym razem to Mark Webber przesadził z prędkością i stracił kontrolę nad swoim samochodem, co spowodowało pojawienie się już po raz drugi czerwonej flagi.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata do lidera |
Liczba |
1 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:48.650 |
– |
31 |
2 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:48.924 |
0.274 |
27 |
3 |
2 |
Heikki Kovalainen |
1:48.952 |
0.302 |
30 |
|
4 |
6 |
Nick Heidfeld |
1:49.098 |
0.448 |
31 |
|
5 |
22 |
Jenson Button |
BrawnGP |
1:49.311 |
0.661 |
34 |
6 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:49.317 |
0.667 |
14 |
7 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:49.333 |
0.683 |
33 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:49.342 |
0.692 |
30 |
9 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:49.358 |
0.708 |
28 |
10 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:49.609 |
0.959 |
24 |
11 |
23 |
Rubens Barrichello |
BrawnGP |
1:49.616 |
0.966 |
30 |
12 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:49.710 |
1.060 |
31 |
13 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:49.795 |
1.145 |
29 |
14 |
4 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1:49.941 |
1.291 |
29 |
15 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:50.023 |
1.373 |
34 |
16 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:50.253 |
1.603 |
31 |
17 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:50.527 |
1.877 |
29 |
18 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:50.605 |
1.955 |
28 |
19 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:50.972 |
2.322 |
17 |
20 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:51.423 |
2.773 |
31 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: