Peugeot wspiera polarnika
Marek Kamiński podjął współpracę z Peugeot Polska zostając ambasadorem francuskiej marki. Ta współpraca wykracza jednak poza marketing i jest przykładem odpowiedzialnego biznesu. Brawo za inicjatywę!
![]() |
fot. Peugeot |
Bycie ambasadorem marki to nie tylko jeżdżenie jej samochodami i uśmiechanie się do fotoreporerów, a już szczególnie nie w tym przypadku. Współpraca Marka Kamińskiego i francuskiego producenta opiera się na wspieraniu jego fundacji i to w bardzo ciekawy sposób. Poza przekazaniem fundacji polarnika dwóch modeli nowego, rodzinnego Peugeota 5008, Peugeot Polska przekaże również na jej rzecz 1% wartości sprzedaży wszystkich modeli 5008 z całego 2010 roku. Te pieniądze pomogą spełnić niejedno dziecięce marzenie!
Fundacja Marka Kamińskiego istnieje od 1996 roku wspierając niepełnosprawne i chore dzieci. Jej założyciel to pasjonat, odkrywca i człowiek, który dokonał już niejednego cudu. Oby z firmą Peugeot dokonali kolejnych!
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: