
Peugeot wprowadza zmiany w modelach 208 i 2008. Kierowcy będą zadowoleni?
Peugeot postanowił nie czekać do face liftingu modeli 208 oraz 2008 i już teraz wprowadził do ich wnętrza jedną, istotną zmianę. Czy spodoba się ona kierowcom?
Peugeot stawia na minimalizm i rezygnuje z dźwigni zmiany biegów w modelach 208 i 2008. Zostanie ona zastąpiona przez niewielki przełącznik, który znamy jest z nowego 308.

Przełącznik pokryty jest satynowym chromem, podpórka na nadgarstek imituje włókno węglowe, a całość otoczona jest lakierem fortepianowym. Taki przełącznik ma wiele zalet. Jest on niezwykle prosty i wygodny w użyciu – wychylenie do przodu aktywuje bieg wsteczny, do tyłu jazdę do przodu, a tryb parking uruchamiany jest przyciskiem.
Dodatkowo, niewielki rozmiar przełącznika daje więcej możliwości pod względem stylistycznym oraz rozplanowania wnętrza.

Nowy wybierak trafi do modeli 208 oraz 2008 z 8-biegową skrzynią automatyczną oraz do ich elektrycznych odmian – e-208 i e-2008. W przypadku tych drugich przycisk M (do aktywacji trybu manualnego) będzie zastąpiony przez B (włączający mocniejszą rekuperację).
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: