Peugeot e-208 zdobywcą tytułu „małego elektrycznego samochodu roku”!
Nowy Peugeot e-208 Allure Premium zdobył tytuł „małego elektrycznego samochodu roku” podczas pierwszej edycji nagród dla samochodów elektrycznych magazynu „What Car?”. Nowy e-208 pokonał takich rywali jak Honda E i Renault Zoe.
Nowy Peugeot e-208, pierwszy w pełni elektryczny samochód nowej generacji Peugeota, zdobywa kolejne nagrody. Tym razem otrzymał tytuł „małego elektrycznego samochodu roku” podczas pierwszej edycji konkursu dla samochodów elektrycznych magazynu „What Car?”. Nowe modele Peugeot 208 i e-208 zdobyły już wcześniej tegoroczny prestiżowy europejski tytuł Car of the Year.
„Kup swojego Peugeota, wybierz napęd” – to oryginalna koncepcja, która zrobiła wrażenie na jurorach magazynu „What Car?”. Marka daje w ten sposób klientom wybór między w pełni elektrycznym e-208 a wariantami benzynowym i wysokoprężnym nowego 208, bez wymuszania ustępstw w kwestiach praktyczności, specyfikacji czy pojemności bagażnika.
Przeczytaj też: Elektryczny Peugeot e-208 debiutuje na polskim rynku
Uwagę jurorów „What Car?” przyciągnęło także wnętrze nowego Peugeota e-208 Allure Premium. Jury wysoko oceniło wyposażone w najnowszy Peugeot i-Cockpit 3D wnętrze samochodu, jego wygląd oraz pakiet technologii i rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo kierowców. Dużą liczbę punktów zyskały również zawieszenie Peugeota e-208 i jego praktyczny rzeczywisty zasięg.
Nowy Peugeot e-208 jest wyposażony w napęd elektryczny o mocy 136 KM z akumulatorem o pojemności 50 kWh, który pozwala na przejechanie do 340 km (zgodnie z protokołem WLTP) na jednym ładowaniu. Możliwe jest szybkie doładowanie akumulatora do poziomu 80% w zaledwie 30 minut z publicznej stacji ładowania o mocy do 100 kW.
Przeczytaj też: Test Peugeot 208 – taki mały taki duży
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: