Peugeot 508 – nowy sedan w 2011 roku
W segmencie dużych sedanów już niebawem pojawi się kolejny ładny Peugeot - model 508. Niestety wiąże się to z rezygnacją francuskiego koncernu z produkcji wyjątkowo urodziwych samochodów: 407 i dużej limuzyny 607.
Przód auta wygląda jakby rozcinał powietrze… |
![]() |
fot. Peugeot
|
Pojawi się Peugeot 508 sedan i kombi. |
![]() |
fot. Peugeot
|
508 będzie produkowany we Francji dla rynku europejskiego, a następnie w Chinach, dla największego rynku na świecie. W Europie wprowadzony zostanie w dwóch wersjach nadwozia: jako sedan (o długości 4,79 m) oraz SW (4,81 m). Zostaną one zaprezentowane publicznie podczas Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu w październiku tego roku, a do sprzedaży trafią z początkiem 2011 roku.
Zwarta, konkretna sylwetka budzi respekt. |
![]() |
fot. Peugeot
|
Samochód nawiązuje w głównej mierze do stylizacji konceptu SR1, jednak sporo w nim inspiracji modelami Mercedesa i Lexusa; można doszukać sie także dalekiego podobieństwa do Opla Insigni, czy Volkswagena Passata CC. Co prawda Peugeot nie musi się wstydzić swojego wzornictwa, wręcz przeciwnie, bywa kopiowany przez innych producentów, to jednak miło jest wiedzieć, że projektanci równają do „górnej półki”, czyli aut klasy premium. Bo tak właśnie prezentuje się najnowszy produkt francuskiej marki.
Wnętrze, narazie z oddali, prezentuje się elegancko. |
![]() |
fot. Peugeot
|
Gama silników będzie oparta o system e-HDi (Stop & Start nowej generacji łączący), a w kilka miesięcy po wprowadzeniu modelu 508 na rynek, w sprzedaży pojawi się wersja z technologią HYbrid4 z 200-konnym silnikiem i napędem na 4 koła.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: