
Peugeot 308 po liftingu – znamy ceny w Polsce!
Peugeot właśnie opublikował nowy cennik odświeżonego modelu 308.To najprawdopodobniej ostatni facelifting francuskiego modelu przed wprowadzeniem na rynek nowej generacji. Ile kosztuje i co znajdziemy w wyposażeniu?
W 2020 roku gama Peugeot 308 zyskuje nowy kolor nadwozia: trójwarstwowy Niebieski Vertigo. Dla poziomu wyposażenia Allure standardowa 16-calowa felga „ZYRCON” jest opcjonalnie dostępna w wersji diamentowanej.
- Active Pack Active + mirror screen / elektrycznie składane lusterka / światła przeciwmgielne – od 81 100 zł.
- Allure Pack Allure + bezkluczykowy dostęp / adaptacyjny tempomat – od 92 100 zł.
- GT Pack GT + 18-calowe aluminiowe felgi / aluminiowe szyny do mocowania bagażu w wersji SW – od 104 200 zł.
- Active: klimatyzacja dwustrefowa / pakiet „Widoczność” / czujniki parkowania z tyłu – od 79 100 zł.
- Allure: pakiet „Safety plus”, elektryczny hamulec postojowy,
- Allure Pack: pakiet „Wspomaganie jazdy” / bezkluczykowy dostęp,
- GT: pakiet „Sport”
- PureTech 110 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach,
- PureTech 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub automatyczną skrzynią EAT8.
- BlueHDi 130 KM S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach lub z automatyczną skrzynią biegów EAT8.
- Adaptacyjny tempomat z funkcją STOP w samochodzie z automatyczną skrzynią biegów (w wersji z manualną skrzynią biegów funkcja ta działa w zakresie prędkości od 0 do 30 km/h), z możliwością regulacji zalecanej odległości między samochodami,
- VisioPark z kamerą cofania 180° i funkcją wspomagania parkowania. Mierzy ona dostępną przestrzeń parkingową i podczas manewrów wyręcza kierowcę w obsłudze kierownicy,
- System automatycznego hamowania awaryjnego najnowszej generacji (rozpoznaje pieszych i rowerzystów w dzień i w nocy przy prędkości od 5 km/h do 140 km/h, w zależności od wersji) i ostrzega kierowcę o ryzyku kolizji,
- System aktywnego monitorowania pasa ruchu lub zjechania na pobocze, koryguje tor jazdy od 65 km/h,
- System wykrywania zmęczenia kierowcy kontroluje czujność kierowcy w czasie długiej jazdy i przy prędkościach przekraczających 65 km/h.
- System automatycznego przełączania świateł drogowych,
- System rozpoznawania znaków ograniczeń prędkości,
- System kontroli martwego pola (z funkcją korygowania toru jazdy). Funkcja ta działa powyżej prędkości 12 km/h,
- Elektryczny hamulec postojowy.
Najnowsze
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
Wyobraź sobie, że tracisz prawo jazdy na pięć lat tylko dlatego, że złamałeś trzymiesięczny zakaz jazdy. Brzmi jak przesada? Ministerstwo Infrastruktury uważa, że to konieczność, by ukrócić plagę kierowców, którzy ignorują prawo. Ale eksperci biją na alarm: „To nieproporcjonalna kara!”. Czy nowe przepisy rzeczywiście poprawią bezpieczeństwo na drogach, czy tylko stworzą kolejne problemy? Sprawdzamy, co się zmieni i dlaczego ten projekt wzbudza tak gorące emocje. -
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
-
Iveco vs rynek ciężarowy w Polsce: czy włoska marka utrzyma swoją przewagę w erze elektromobilności?
-
Ból pleców i drętwienie rąk? Jak motocykliści mogą zadbać o swoje zdrowie?
-
Klara Kowalczyk pierwszą Polką w programie F1 Academy! Kiedy zobaczymy ją w F1?
Zostaw komentarz: