Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

Już niedługo na polskie drogi wyjedzie odświeżony Peugeot 3008. Model ten jest dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Active, Allure i GT a każdy z wariantów można wzbogacić o dodatkowe opcje wraz z dodatkiem Pack. Ile kosztuje i co znajdziemy w standardzie?

Zmiany modelu 3008 zaczynają się od nadwozia – Peugeot zadbał o nowoczesne i dynamiczne linie na masce samochodu, teraz grill jest bez obramowania a jego przedłużeniem są listwy pod światłami, które spajają wszystkie elementy w elegancką całość. Oczywiście na końcu maski dumnie został wyeksponowany numer modelu – 3008.

Sportowy styl odświeżonego 3008 podkreślają boczne wloty powietrza oraz lakierowana osłona podwozia. Wersje GT i GT Pack mają charakterystyczny grill. Zmienione zostały również przednie reflektory, które już w podstawowym poziomie wyposażenia posiadają diody LED i  są przedłużone „kłami” świateł dziennych z chromowaną końcówką. Nowe, bardziej nowoczesne światła tylne również są wyposażone w technologię Full LED (łącznie ze światłami cofania), z trójwymiarowym śladem pazura.

Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

SUV Peugeot 3008 będzie dostępny w kilku kolorach nadwozia: Niebieski Célèbes (nowy), Niebieski Vertigo (nowy), Biały Perłowy, Szary Artense, Szary Platinium, Czarny Perla Nera, Czerwony Ultimate.

Oferowana jest także nowa opcja „Black Pack” w najwyższych poziomach wyposażenia GT i GT Pack. Obejmuje liczne elementy w ciemnej kolorystyce: grill i logo „Dark chrome”, oznaczenia 3008 / GT / Peugeot w matowo-czarnym kolorze, osłonę podwozia w czarnym lśniącym kolorze, listwy w przednich błotnikach w czarnym lśniącym kolorze, relingi dachowe w matowo-czarnym kolorze, listwy dachowe w czarnym lśniącym kolorze, listwy w spojlerze w czarnym lśniącym kolorze, listwę w tylnym zderzaku w czarnym lśniącym kolorze, czarną dolną część drzwi oraz specjalne obręcze 19” „Washington” w kolorze Czarny Onyx pokryte lakierem  Black mist. 

Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

We wnętrzu natomiast znajdziemy Panel cyfrowych zegarów 12,3”, którego ustawienia można dowolnie  zmieniać, jest wyposażony w ekran cyfrowy wykonany w technologii  Normally Black. Centralnie umieszczony ekran dotykowy HD 10” jest wyposażony w  siedem przycisków typu „toggle switch”.

Wersje z silnikami spalinowymi z automatycznymi skrzyniami biegów są w standardzie  wyposażone w przełącznik trybów jazdy, umieszczony na środkowej konsoli. Można  wybrać jeden z trzech trybów: Normal, Sport i Eco. W hybrydach typu plug-in przełącznik trybów jazdy umożliwia wybór trybu Electric (domyślnie ustawiony tryb przy ruszaniu), Hybrid, Sport lub 4WD.

Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

Oczywiście nie mogło zabraknąć inteligentnych systemów wspomagania kierowcy takich jak: system noktowizyjny Night Vision, adaptacyjny tempomat z funkcją Stop&Go, system utrzymania położenia na pasie ruchu, system automatycznego hamowania awaryjnego, czy system rozszerzonego monitorowania znaków drogowych.

Peugeot 3008 po liftingu już w Polsce. Znamy cenę i wyposażenie!

Podstawą gamy są trzy poziomy wyposażenia. Poszczególne poziomy wyposażenia przedstawiają się  następująco (z kilkoma przykładami wyposażenia):

  • ACTIVE: Aluminiowe obręcze kół 17” / Pakiet „Widoczność” / System  bezkluczykowego uruchamiania pojazdu hands free / Dwustrefowa  klimatyzacja / Wspomaganie parkowania tyłem / Radio cyfrowe (DAB), 
  • ACTIVE Pack: ACTIVE + Mirror screen / elektrycznie składane lusterka  boczne / Wspomaganie parkowania przodem i VisioPark 1, 
  • ALLURE: Aluminiowe obręcze kół 18” / Dodatkowo przyciemniane szyby /  Pakiet Safety Plus / Nawigacja z ekranem 10” HD / Tapicerka ze skóry  ekologicznej i tkaniny, 
  • ALLURE Pack ALLURE + / System bezkluczykowego dostępu i uruchamiania  pojazdu hands free + Relingi dachowe + Fotel pasażera z funkcją składania do  położenia stolika + Pakiet specjalnego oświetlenia kabiny i tekstylne  elementy dekoracyjne, 
  • GT: Specjalne aluminiowe obręcze kół 18” / Dach Black Diamond / Pakiet  Drive Assist Plus / Reflektory Full LED / Tapicerka ze skóry ekologicznej i  Alcantary, 
  • GT Pack: GT + Aluminiowe obręcze kół 19” / Bezdotykowy system  otwierania bagażnika / Pakiet City 2 / HiFi FOCAL® / Pakiet elektrycznych  regulowanych siedzeń z funkcją masażu.

Peugeot 3008 będzie dostępny z dwoma napędami hybrydowymi plug-in: Hybrid4 300 z napędem na cztery koła o zasięgie do 59 km w trbie 100% elektrycznym oraz Hybrid 225 e-EAT8 z napędem na dwa koła  i  zasięgiem do 56 km. Napęd HYBRID4 300 e-EAT8 to połączenie silnika  PureTech o mocy 200 KM i dwóch silników elektrycznych: silnika na przedniej osi współpracującego ze skrzynią biegów e-EAT8 i rozwijającego moc 110 KM i drugiego  silnika na tylnej osi o mocy 112 KM. 

Wersja z napędem na dwa koła Hybrid o mocy 225 KM to połączenie silnika  PureTech o mocy 180 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 110 KM  współpracującym ze skrzynią biegów e-EAT8. Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 13,2 kWh.  W standardzie oferowana jest ładowarka prądu jednofazowego 3,7 kW, a w opcji  prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW. 

Szacunkowy czas ładowania z różnych stacji wynosi: 

  • ze stacji Wall Box 7,4 kW: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 1 godziny  45 minut prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 7,4 kW, 
  • ze wzmocnionego gniazda 16 A: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 4  
  • godzin prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 3,7 kW, 
  • z gniazda standardowego 8 A: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 7  godzin prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 3,7 kW.

Peugeot 3008 dostępny będzie także z silnikami spalinowymi:

Silniki benzynowe:  

  • Trzycylindrowe o pojemności skokowej 1,2 l: PureTech 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach, PureTech 130 S&S EAT8. 
  • Czterocylindrowe o pojemności skokowej 1,6 l: PureTech 180 EAT8. 

Silniki wysokoprężne:  

  • Czterocylindrowe o pojemności skokowej 1,5 l: BlueHdi 130 S&S z manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach, BlueHDi 130 S&S EAT8.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze