Pechowy łuk dla Fiata Pandy
Nagranie pokazuje jak w sytuacji, w której nie widać żadnego zagrożenia, można doprowadzić do kolizji.
Fiat Panda jechał szybciej od samochodu z kamerą, ale trudno powiedzieć, aby znacząco przekraczała prędkość. Droga była poza tym pusta, równa, może lekko wilgotna, ale zbliżający się łuk nieprzesadnie ostry.
Pomimo tego, Fiat nagle wpadł w poślizg i uderzył przodem w barierki. Jak sądzicie, co było przyczyną tej kolizji? Śliska nawierzchnia w tym miejscu? Łyse opony w Pandzie? Piszcie.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Dokładnie, za mocno skontrował
Anonymous - 5 marca 2021
Stawiam na wciśnięcie hamulca w momencie gdy trzeba było dodać gazu i lekko skontrować
Anonymous - 5 marca 2021
Nawierzchnia, opony, krotka rama pojazdu, niedoswiadczony kierowca. Widac ze stopniowo kontruje poslizg auta, po czym na wyjsciu z łuki łapie przyczepnosc i frunie prosto przed siebie czyli na barierke
Anonymous - 5 marca 2021
Niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze.
Anonymous - 5 marca 2021
To była prędkość pow
Anonymous - 5 marca 2021
Ten odcinek na bagiennej w Katowicach jest zdradliwy
Anonymous - 5 marca 2021
Panda to male autko i waskie malo stabilne przy wiekszych predkosciach do tego wilgoc i brak doswiadczenia oto cala przyczyna
Anonymous - 5 marca 2021
Patrząc na barierki po obu stronach biało niebieskich to jest to jakiś most/wiadukt a tam często jest droga oblodzona bo wiatr schłodza nawierzchnie z każdej strony i od dołu. Dlatego było bardziej ślisko niż się wydawało 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
stawiam na kierowcę plus opony.
Anonymous - 5 marca 2021
Przyczyną było brak wyobraźni kierowcy
Anonymous - 5 marca 2021
Słaby łącznik między kierownicą a siedzeniem. Jak zwykle prędkość była dobra tylko zakręt za ostry.
Anonymous - 5 marca 2021
Słaby kierowca gaz do dechy lekka kontra i lecimy dalej
Anonymous - 5 marca 2021
Stawiam na łyse gumy
Anonymous - 5 marca 2021
Sam posiadam podobną wersję Pandy. W tego typu aucie zauważyłem, że największym problemem jest wiatr (trzeba dobrze kontrować kierownicą), nieduży ciężar ( <1T) oraz ego kierowcy. Ja osobiście jeżdżę rozważnie i wymieniam opony, nigdy nie stosuję całorocznych, dodatkowo jeżdżę zgodnie z przepisami i odpukać w nie malowane, takiego wypadku jeszcze nie miałem.
Anonymous - 5 marca 2021
Śliska nawierzchnia, barierki wskazują, że samochód wjechał na most z zasady takie mosty mają oblodzoną nawierzchnię
Anonymous - 5 marca 2021
A ja nie wiem czy rękawa ktoś przypadkiem nie próbował zaciągac bo jakoś dziwnie szarpie tyłem.
Anonymous - 5 marca 2021
Za duża prędkość ale też wydaje mi się że tylne opony miały wpływ na poślizg raczej twarde stare opony