Pech nie opuszcza Sophii Flörsch w Formule 3
Sophia Flörsch pokazała dobre tempo w trakcie rywalizacji F3 na Silverstone, ale incydent wyścigowy z innym kierowcą całkowicie zniwelował jej szanse na dobry wynik. To kolejny weekend, w trakcie którego niemiecka zawodniczka nie zdobywa punktów.
Sophia Flörsch przyjechała na Silverstone pełna nadziei. Początek wyścigowego weekendu był w miarę udany – niemiecka zawodniczka zajęła w kwalifikacjach 16 miejsce, najlepsze w dotychczasowej karierze w F3. Warto zauważyć, że Flörsch była szybsza od swoich dwóch partnerów zespołowych.
Wyścig numer 1 odbywał się w słonecznych warunkach. Okazał się jednak wyjątkowo pechowy dla Sophii Flörsch. Niemiecka zawodniczka ukończyła zawody na 22 miejscu, po tym jak po zderzeniu na pierwszym okrążeniu z Dennisem Haugerem jej bolid się obrócił. W swoich mediach społecznościowych Flörsch nie kryła swojej irytacji:
Po raz drugi zostałam wyeliminowana z wyścigu FIA Formuły 3. Kierowca, który to zrobił dostał tylko 5 sekund kary, więc i tak ukończył wyścig przede mną. Pomimo samochodu bezpieczeństwa. To tylko fakty.
Przeczytaj też: Dobry występ Flörsch na Hungaroringu
Niedzielny wyścig też nie ułożył się po myśli niemieckiej zawodniczki. Flörsch dojechała do mety na 21 miejscu, ale po wyścigu otrzymała 5 sekundową karę za wypchnięcie zawodnika zespołu Carlin Buzz, Camerona Dasa, z toru. W wyniku kary Sophia spadła na 25 pozycję.
Po czterech wyścigach Sophia Flörsch zajmuje 26 miejsce w klasyfikacji generalnej.
Sophia Flörsch jest pierwszą i jedyną kobietą, startującą w Mistrzostwach FIA Formuły 3, odkąd ta seria powstała przez połączenie GP3 i Europejskiej Formuły 3.
Przeczytaj też: Sophia Flörsch: chcę wygrywać z mężczyznami, to moja motywacja
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: