Pata Honda testuje na dzieciach wyścigowe geny!
Zespół Pata Honda poinformował o dziecięcych testach Hondy CBR1000RR SP...
Jonathan Rea (z lewej) i Leon Haslam z dziećmi. |
![]() |
fot. Pata Honda |
Leon Haslam z dzieckiem |
![]() |
fot. Pata Honda |
Jonathan Rea z dzieckiem |
![]() |
fot. Pata Honda |
Pata Honda – motocyklowy zespół wyścigowy, uczestniczący w tym sezonie w serii World Superbike i World Supersport, poinformował 1 kwietnia o niecodziennym przedsięwzięciu.
Obaj etatowi kierowcy zespołu mieli oddać swoje maszyny swoim synom. Jednak nie miały to być te same motocykle, którymi Leon Haslam oraz Jonathan Rea startują w wyścigach – ich dzieci mają poniżej 1 roku życia i maszyny specjalnie dla nich miano obniżyć…
Ekipa Pata Honda oraz sami kierowcy poinformowali w materiale prasowym, że uważają, iż zarówno Max Haslam oraz Jake Rea odziedziczyli wystarczającą ilość „genów prędkości”, aby zagwarantować pełen test przygotowanego specjalnie dla nich motocykla Hondy CBR1000RR SP.
„To będzie niesamowite zobaczyć czy młody Max „ma to coś”. Max ma trochę przewagi wagowej, jednak wierzę, że jest szybki” – mówił z uśmiechem Leon Haslam.
„Jake urodził się miesiąc lub dwa po Maxie. Jeździł moim maleńkim CRF450R na wyspie Man, jednak musiałem potem trochę posprzątać po nim. Jednak myślę, że da radę” – śmiał się Jonathan Rea.
Pata Honda w sezonie 2014 – czytaj tu. |
Jak przyznał w informacji „kierownik do spraw rozwoju młodych kierowców”, Pieter Breddels, dzieci należy uczyć od małego i przyzwyczajać do tego, czym zajmują się ich rodzice.
„Dzieci w pewnym wieku chcą być policjantami, ponieważ widzą ludzi w mundurach i też tak chcą. Myślę, że tak samo może być z motocyklami. Zarówno nasi kierowcy jak i ich ojcowie zdobyli wiele przez te wszystkie lata. Myślę, że to ma się w genach. Najwyżej to, co robimy będzie głupotą, ale przynajmniej dzieci będą miały frajdę” – skomentował Breddels.
W informacji prasowej czytamy wręcz, że Pata Honda wprowadza nepotyzm w polityce młodzieżowej, która ma na celu zwiększenie osiągów ekipy oraz zapewnieniu ciągłości programu w mistrzostwach świata.
Oczywiście informacja okazała się primaaprilisowym żartem.
Jonathan Rea (z lewej) i Leon Haslam z dziećmi. |
![]() |
fot. Pata Honda |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: