Pagani 1948 jest już dostępny w Polsce. Dostępny w dwóch wariantach pojemności 125 i 300!
Pagani 1948 wygląda jakby wyjechało prosto z toru wyścigowego tamtych czasów, jednak wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa, chłodzenie cieczą i elektryczny starter.
Jak podaje nazwa na owiewce, Pagani 1948 (Sport Classic) to hołd dla Nello Paganiego, kierowcy, który zdobył pierwszy tytuł World Class 125 na Mondialu.
Model Pagani to niepowtarzalny design, który pozwoli Ci poczuć atmosferę wyścigów z lat 50. Dzięki swojemu retro-wyścigowemu stylowi Pagani przywraca emocje i pasję klasycznych motocykli wyścigowych, a zastosowana technologia wprowadza go w nowoczesność.
Silnik DOHC to zaawansowana jednostka o bardzo dobrej wytrzymałości i osiągach. Stylizowana nakładka sprawia, że motocykl wygląda jak prawdziwa wyścigowa maszyna, ale wystarczy ją zdjąć by stał się funkcjonalnym pojazdem dla dwóch osób.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bardzo ładny motocykl, udał im się. Taka 300-tka to doskonały wybór na miasto