
Opel Zafira Life jako kompaktowy kamper. Wielofunkcyjny jak szwajcarski scyzoryk?
Zafira Life jest idealna na wakacyjne wycieczki z rodziną i z przyjaciółmi a jako kamper sprawdzi się na dłuższy wypad "pod chmurką". Co znajdziemy w wyposażeniu?
Przestronny van jest dostępny w trzech długościach i ma bardzo zróżnicowane wnętrze. Opcjonalnie drzwi przesuwne otwierają się i zamykają elektrycznie, a wąski promień skrętu, widoczność dookoła i łatwość prowadzenia sprawiają, że Zafira Life jest idealna na wakacyjne wycieczki z rodziną i z przyjaciółmi. Ponadto dzięki specjalistycznym zabudowom Zafira Life może stać się również kamperem, oferującym jeszcze większą swobodę i komfort wypoczynku.
Dla początkujących: Kamperem na wakacje – ile to kosztuje. Poradnik dla początkujących
Oferowana na niemieckim rynku Zafira Life z zabudową firmy Crosscamp ma długość 4,95 m i jest to w pełni wyposażony kamper z miejscem do spania dla czterech osób. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. takie elementy jak podnoszony dach, łóżko, wyposażone szafki i aneks kuchenny. Wiele dodatkowych opcji można zamówić indywidualnie.
Opel Zafira Life z zabudową firmy Crosscamp jest oferowany z pełną gamą silników diesla i przekładni w czterech wersjach mocy. Wyposażone w technologię oczyszczania spalin SCR, wszystkie silniki spełniają normę Euro 6d-TEMP dla nieograniczonej mobilności.
Jazdę Oplem Zafirą Life po nieutwardzonych drogach ułatwia opcjonalny system kontroli trakcji IntelliGrip, który zapewnia przyczepność wymaganą na każdym rodzaju nawierzchni.
Więcej: Kampery i przyczepy – kto jest kim w świecie caravaningu?
Szeroka gama opcjonalnych systemów wspomagania obejmuje wspomaganie świateł drogowych, ostrzeganie przed sennością, wspomaganie utrzymania pasa ruchu i rozpoznawanie znaków drogowych z tempomatem pół-adaptacyjnym, a także ostrzeganie o kolizji czołowej z asystentem hamowania awaryjnego.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Cena?