Opel w nowym spocie reklamowym modelu Grandland X rzuca śmiałe aluzje do marek premium!

Operujący subtelną ironią spot zawiera aluzje do innych marek, które próbują dotrzymać kroku swojemu rywalowi. Są bez szans?

W nowym spocie reklamowym, emitowanym w ramach kampanii przygotowanej i realizowanej przez frankfurcką agencję VELOCITY McCANN, Opel prezentuje Grandlanda X Hybrid4 w sposób inteligentny, dowcipny i oparty na wyrazistym pomyśle.

Po zakończeniu wspólnego treningu na boisku dwóch znajomych idzie w kierunku parkingu, na którym zostawili samochody. Jednemu z nich chyba za bardzo udzielił się duch sportowej rywalizacji. Przez całą drogę chwali się możliwościami swojego samochodu. „300 KM. Od zera do setki w siedem sekund. Hybryda plug-in. Elektryczny napęd na cztery koła. Najlepsze albo nic, Przewaga dzięki technice i Ultimate Driving Machine!” — trzy aluzje do marek premium.

„Mój Opel Grandland też ma to wszystko” — odpowiada drugi mężczyzna z szelmowskim uśmiechem. Trudno mu zaimponować, ponieważ jeździ Oplem Grandlandem X Hybrid4. Odłącza od samochodu wtyczkę kabla ze stacji ładowania, wsiada i odjeżdża, zostawiając osłupiałego kolegę. Jako posiadacz Opla Grandlanda X Hybrid4 może cieszyć się jazdą w każdych warunkach, pokonując bez trudu błotniste ścieżki w lesie i górskie serpentyny. 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze