Opel Insignia z nowymi silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi. Znamy ceny w Polsce!
Opel dodaje nowy silnik benzynowy do oferty zespołów napędowych w limuzynie Insignia Grand Sport i kombi Insignia Sports Tourer. Jaką dysponują mocą i ile kosztują?
Nowa jednostka rozwija moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy 350 Nm już przy 1500 obr./min. Czterocylindrowemu silnikowi towarzyszy dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna. W tej konfiguracji flagowy Opel przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 8,7 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 228 km/h. Opel Insignia 2.0 Turbo z wyposażeniem Elegance jest dostępny w cenie już za 142 600 zł.
Nowością jest też połączenie dwulitrowego diesla z ośmiobiegowym automatem i napędem na wszystkie koła. Opel dysponuje wysokoprężnym silnikiem 2.0 o mocy 174 KM i maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm. Maksymalna prędkość wynosi 223 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Insignia 2.0 D AWD jest dostępna już za 158 200 zł.
Dostępna jest również usportowiona odmiana GSi (230 KM) w wersji Grand Sport. Wg producenta do obniżenia zużycia paliwa przyczyniają się też nowe skrzynie biegów o zmniejszonym tarciu wewnętrznym oraz aktywna żaluzja wlotu powietrza.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: