
Opel Crossland X – poznaj polskie ceny
Od kilku miesięcy znamy następcę Opla Merivy. Model Crossland X zadebiutował niedawno w Genewie, a zaledwie kilka dni temu producent poinformował o cenach.
Opel Crossland X to jedna z siedmiu premier zapowiadanych przez niemieckiego producenta na ten rok. Nowy model powstał przy współpracy koncernu PSA, który kilka tygodni przejął niemieckiego producenta samochodów.
Instytut Samar poinformował o cenach nowego crossovera z Russelsheim. Podstawowa wersja Enjoy z napędem na przednie koła i silnikiem 1.2 (110 KM) kosztuje od 70 800 zł. Nieco lepiej wyposażona wersja Elite to wydatek rzędu 76 300 zł.
Standardowa wersja jest dostępna z pięciobiegową skrzynią mechaniczną, ale za dopłatą można zamówić sześciobiegowy automat, który niezależnie od poziomu wyposażenia kosztuje 7 tys. zł.
Najmocniejszy benzyniak z silnikiem 1.2 130 KM pod maską kosztuje od 72 800 zł za wersję Enjoy. Za wersję Elite zapłacimy od 78 300 zł.
Wachlarz jednostek obejmuje również wersję wysokoprężna. Jest to silnik 1.6 CDTI dostępny w wariantach 99 i 120 KM. Najtańszy Crossland X z dieslem pod maską kosztuje 74 300 (wersja Enjoy) lub 79 800 (wersja Elite). Ceny mocniejszych egzemplarzy kosztują od 80 tys. zł.
Na początku przyszłego roku będzie dostępna bazowa odmiana Essentia z silnikiem benzynowym 1.2 o mocy 81 KM. Taki egzemplarz ma kosztować 59 950 zł, a lista wyposażenia standardowego obejmie tempomat, elektrycznie sterowane szyby przednie, światła do jazdy dziennej w technologii LED, radio z wejściem USB i Bluetooth, a także system automatycznego rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości i ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: